Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leonardo Da Vinci oli kuolinvuoteellaan hyvin pettynyt itseensä ja elämäänsä

Vierailija
26.06.2026 |

Jos maailman tunnetuin yleisnero oli aidosti pettynyt itseensä ja elämäänsä, niin mitä mahdollisuuksia taviksella on koskaan olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen olemaan.

Vierailija
2/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksethan niitä onnellisimpia ovat kun eivät kaipaa mitään ihmeellisyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Tyytyväisyys riippuu siitä, mitä on elämältään odottanut. Leonardolla oli varmasti kovat toiveet mitä pitäisi saavuttaa. Useimmilla meistä taviksista ei ole mitään ihmeempiä tavoitteita, joten voi olla ihan tyytyväinen tavalliseen elämään.

Vierailija
4/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko todistamassa tapahtumaa?

Vierailija
5/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD on pirullinen tauti.

Vierailija
6/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki kuolinvuoteesta löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä syntyy kuvitelma yleisneroudesta. Esimerkiksi hänen työpäiväkirjojaan lukiessa tulee mieleen itse itseään hämäävä sählääjä.

Mielestäni hänen olisi pitänyt pysyä tiukemmin taiteen saralla ja tehdä loppumaailman iloksi vielä muutama mestariteos lisää.

Vierailija
8/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva pettyneestä nerosta tai ei uskota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on selvästi rima korkealla. Tyhmillä persaukisilla ei selvästikään tavoitteita ole.

Vierailija
10/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mistä syntyy kuvitelma yleisneroudesta. Esimerkiksi hänen työpäiväkirjojaan lukiessa tulee mieleen itse itseään hämäävä sählääjä.

Mielestäni hänen olisi pitänyt pysyä tiukemmin taiteen saralla ja tehdä loppumaailman iloksi vielä muutama mestariteos lisää.

Höpöhöpö. Taidetta pystyy tekemään monet, mutta tiedettä, arkkitehtuuria, lääketiedettä ym ei useimmat ymmärrä yhtä innovatiivisesti.

 

Ja mikä sinä olet häntä arvostelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olitko läsnä?

Vierailija
12/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksen syynä se että oli ritari ruskean reiän eli b-rapunpoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä elää ihan turhan elämän. Sitten on Elon Muskit, penisillinin kehittäjä en muistaa nimeä, kirurgit, mullistavia keksintöjä tehneet ym jotka voivat sanoa että elämälläni oli merkitys.

Vierailija
14/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavoittelee täydellisyyttä, sitä ei koskaan saavuta. Kuka hyvänsä, jonka rima on liian korkealla voi olla pettynyt saavutuksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmempi sitä onnellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme