Lue keskustelun säännöt.
Milainen mies on vielä 10 vuoden päästäkin vauva palstalla?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun eksä. On vähän aikaansa jäljessä viisikymppinen äijä. Elää vieläkin ruuhkavuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä. On vähän aikaansa jäljessä viisikymppinen äijä. Elää vieläkin ruuhkavuosia.
Notkuthan säkin täällä.
Kunnes saan karistettua mielestäni kaiken lapsuudessani oppimani kuvitelmat naisten viisaudesta ja lämminhenkisyydestä. Ei vaan, pari päivää riitti siihen. Nyt vaan ihan huvittelumielessä.