Lue keskustelun säännöt.
Käytin lomapäivät työhaastatteluihin ja työhakemuksiin
26.06.2026 |
Ei tärpännyt ja on palattava vihaamaani työhön. Miten kestää?
Kommentit (10)
Tollo, olisit vain palautunut ja nauttinut elämästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraava loma suunnitteluun tai saikutusta.
Ap en halua lannistaa, mutta nyt ei kannata vaihtaa työpaikkaa, jos ei ole ihan pakko. Hakijoita on ihan liikaa (100-800 per työpaikka)
Mä käytin kaikki työpäivät työhakemusten tekemiseen. Ei tärpännyt enkä päässyt haatatteluun. Luonnollisesti en saanut mitään palkkaa näiltä päiviltä.
Miksi sulla oli vain pari päivää lomaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Höpsis... tuskin käytit koko päivää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla oli vain pari päivää lomaa?
Eihän tuossa kerrottu loman kestoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko?
Ei.
Meillä kaikilla ei ole edes työtä, johon palata :-)