En pidä siitä millainen asenne modella on
Kaikki keskustelut poistetaan jos et ole moden kanssa samaa mieltä jostain.
Kommentit (30)
Voi voi! Taasko sinun asiattomat aloitukset on poistettu?
Ei kiinnosta pätkääkään sinun pitämisesi.
T. Modet
Kun ylilaudan porukka tuli tänne täällä alettiin tarvitsemaan vasta modeja...
Lopeta se haukkuminen ja keskustele asiosta niinkuin normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode ei ole mitään mieltä yhtään mistään vaan poistaa keskusteluja ilmoitusten perusteella.
Kuse sinä muuntajaan.
Pannaan harkintaan jos viestiesi poistamiselta aikaa jää yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään sinun pitämisesi.
T. ModetAmmu itseäsi päähän, paskakasa.
Ennen vai jälkeen kun poistan tämänkin ketjusi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ylilaudan porukka tuli tänne täällä alettiin tarvitsemaan vasta modeja...
Ylilaudan kavereiden aloitukset ja kirjoitukset jäävät ja muut poistetaan.
Ap ei itse osaa palstan sääntöjä ja itkee kun häneen aivopierunsa saavat lähtöpassit kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ylilaudan porukka tuli tänne täällä alettiin tarvitsemaan vasta modeja...
Ylilaudan kavereiden aloitukset ja kirjoitukset jäävät ja muut poistetaan.
Välillä noin ja välillä ei. Riippuu tehdäänkö ilmoituksia.
Minulle on käynyt muutaman kerran niin, että olen puolustuksekseni vastannut minua tökerösti kommentoineelle, mutta mode ei ole edes julkaissut sitä vastaustani. Se minulle annettu tökerö paskaviesti, jossa minua haukutaan, kuitenkin on saanut jäädä ketjuun.
Mode kyllä luultavasti on vain huokea tekoälyviritys
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Ja ilmiannot otetaan huomioon, jos niissä perustellaan miksi pitäisi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Ja ilmiannot otetaan huomioon, jos niissä perustellaan miksi pitäisi poistaa.
Kannattaa ilmoittaa joko rasistiseksi tai sit lapsiinsekaantujaksi niin poistuu käytännössä aina. Ihan sama mitä siinä viestissä oikeasti lukee.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Niin en tiedä onko kaikki tekoälyn tekemää, kun muistan joskus moden kommentoineen, että ketju poistuu, jos ei ole asiallista kommentointia. Tiedä sitten puuttuvatko vain jos ilmiantoja on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode ei ole mitään mieltä yhtään mistään vaan poistaa keskusteluja ilmoitusten perusteella.
Kuse sinä muuntajaan.
Ai muuntajaan pitäisi kusta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Ja ilmiannot otetaan huomioon, jos niissä perustellaan miksi pitäisi poistaa.
Kannattaa ilmoittaa joko rasistiseksi tai sit lapsiinsekaantujaksi niin poistuu käytännössä aina. Ihan sama mitä siinä viestissä oikeasti lukee.
Nämäkö ovat nykyajan kaksi suurinta tabua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään sinun pitämisesi.
T. ModetAmmu itseäsi päähän, paskakasa.
On se hurja
Suomessa keskusteluista eri foorumeilla poistetaan rankalla kädellä mielipiteitä, vaikka niissä ei ole mitään rikollista. Näin median edustajat, toimittajat ja moderoijat käyttävät väärin valtaa.
Mode ei ole mitään mieltä yhtään mistään vaan poistaa keskusteluja ilmoitusten perusteella.