En pidä siitä millainen asenne modella on
Kaikki keskustelut poistetaan jos et ole moden kanssa samaa mieltä jostain.
Kommentit (30)
Kommentoin 2015 keskusteluun aiheesta miksi nainen pysyy väkivaltaisen miehen kanssa. Hetken päästä koko keskustelu katosi.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin 2015 keskusteluun aiheesta miksi nainen pysyy väkivaltaisen miehen kanssa. Hetken päästä koko keskustelu katosi.
Jännis saa aina...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin täällä mitään ihmisiä näitä ketjuja on poistamassa, kone poistaa ilmiantojen perusteella.
Ole ollu enää moneen vuoteen ihmistä moderoimassa
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan normi kommentteja jonoutetaan. Mitä tärkeimpiä solvauksia julkaistaan. Sen taitaa tehdä tekoäly, on niin älyttömiä poistoja ja jonottamisia.
Jonoon joutuvia viestejä ei koskaan julkasta
Vierailija kirjoitti:
Suomessa keskusteluista eri foorumeilla poistetaan rankalla kädellä mielipiteitä, vaikka niissä ei ole mitään rikollista. Näin median edustajat, toimittajat ja moderoijat käyttävät väärin valtaa.
Ihan oikein käytämme. Itse asiassa käytämme sitä juuri niin kuin meitä huvittaa.
T. Modet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan normi kommentteja jonoutetaan. Mitä tärkeimpiä solvauksia julkaistaan. Sen taitaa tehdä tekoäly, on niin älyttömiä poistoja ja jonottamisia.
Jonoon joutuvia viestejä ei koskaan julkasta
Laitettiin ihan piruuttaan tuollainen viesti siihen mukamas antamaan toivoa 😂 joo ei todellakaan olla julkaisemassa niitä 😁
Jopa hesari ilmoitti keväällä, että jatkossa keskustelujen moderoinnin tekee tekoäly. Miksi ei siis vauvalla tekoäly moderoisi?
Vauvan tekoäly kylläkin on persu-incell-myönteisellä materiaalilla koulutettu
Leijan lennätys kielletty aihe mutta lasten pridedildo on täällä ok🤔😒
Käyn täällä silloin tällöin katsomassa mistä täällä keskustellaan. Jos huomaan mielenkiintoisen aloituksen ja alan sitä lukemaan, niin eipä aikaakaan, kun joku typerys on vastanut jotain aivan käsittämätöntä ja a alatyylistä. Onko täällä tosiaan joku tyyppi joka vain seuraa mitä täällä kirjoitetaan?
Ja ihan normi kommentteja jonoutetaan. Mitä tärkeimpiä solvauksia julkaistaan. Sen taitaa tehdä tekoäly, on niin älyttömiä poistoja ja jonottamisia.