Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mansikka 40e 5kg

Vierailija
26.06.2026 |

Tänään poimittua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

47,52 mk/kg

Vierailija
2/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä maksaisi kilosta mansikkaa viittä kymppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maksaa 50€ 5 kilon laatikko.

Vierailija
4/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon makuisia mansikoita tänä vuonna. 

Vierailija
5/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.

Toivottavasti hinnat tulee alas!

Vierailija
6/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka 0€/5kg.

Tai no, 15v sitten tuli ostettua pari tainta ja sittemmin pelloksi laajennettu rönsyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon makuisia mansikoita tänä vuonna. 

Et voi olla tosissasi. Mansikoita on eri lajikkeita eikä ole vielä edes kunnolla kausi alkanut!

Vierailija
8/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ulisee aina😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikka 0€/5kg.

Tai no, 15v sitten tuli ostettua pari tainta ja sittemmin pelloksi laajennettu rönsyistä.

Mulla saman hintaista. On niiden viljelyssä hommansa,en minäkään ilmaiseksi jakelisi mansikoitani,vaikka ostaja olisi kuinka köyhä. Sopivasti sadetta ja aurinkoa sulle ja mansikkapellollesi.

Vierailija
10/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsatokausi on meneillään.  Jos kelit jatkuvat lämpiminä pääsatokausi on ohi parin viikon kuluttua. Sato jää paikoin normaalia heikommaksi, koska talven vähäinen lumipeite on vahingoittanut kasvien juuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on alkanut maksamaan noin 5 euroa enemmän viime vuosina vuosi vuodelta

Vierailija
12/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Årsyttää, kun kauppa ei näköjään käy ja lähimarketin kauppakujalla huutelevat ostajia ostamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mädäntyä. Ei oo edes hyviä

Vierailija
14/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauppa käy kunnolla, kun monella ei ole varaa enää ostaa, mutta omatpahan ovat ongelmat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mädäntyä. Ei oo edes hyviä

Siellä on joukossa todella paljon pilaatuneita marjoja

Vierailija
16/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ulisee aina😂🤣

Sun kaltaiset tyhmät ihmiset rääpii aina turpaansa joka paikassa ja luulevat olevansa parempia kuin muut. Ei, en ole ulissut mansikan hinnasta vaan vain totesin, että täällä viiden kilon laatikko maksaa 50€. En osta vielä mansikoita koska mulla ei ole nyt ennen matkaa aikaa niitä perata. 

Vierailija
17/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.

Toivottavasti hinnat tulee alas!

Eli laadutonta paskaa myydään kovalla hinnalla, koska idi ootit ovat ostohousut jalassa kiltisti jonossa?

Vierailija
18/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.

Toivottavasti hinnat tulee alas!

Eli laadutonta paskaa myydään kovalla hinnalla, koska idi ootit ovat ostohousut jalassa kiltisti jonossa?

Pääsatokausi on jo alkanut ostettiin mansikoita tai ei

Vierailija
19/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, en osta kuitenkaan.

Vierailija
20/21 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 40 euroahan nykyään halpa hinta laatikollisesta kunnon mansikoista..

Joskus maksoin 20 mut puolet oli huoneessa ja liiskans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi