Mansikka 40e 5kg
Kommentit (21)
en kyllä maksaisi kilosta mansikkaa viittä kymppiä
Täällä maksaa 50€ 5 kilon laatikko.
Huonon makuisia mansikoita tänä vuonna.
Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.
Toivottavasti hinnat tulee alas!
Mansikka 0€/5kg.
Tai no, 15v sitten tuli ostettua pari tainta ja sittemmin pelloksi laajennettu rönsyistä.
Vierailija kirjoitti:
Huonon makuisia mansikoita tänä vuonna.
Et voi olla tosissasi. Mansikoita on eri lajikkeita eikä ole vielä edes kunnolla kausi alkanut!
Vierailija kirjoitti:
Mansikka 0€/5kg.
Tai no, 15v sitten tuli ostettua pari tainta ja sittemmin pelloksi laajennettu rönsyistä.
Mulla saman hintaista. On niiden viljelyssä hommansa,en minäkään ilmaiseksi jakelisi mansikoitani,vaikka ostaja olisi kuinka köyhä. Sopivasti sadetta ja aurinkoa sulle ja mansikkapellollesi.
Pääsatokausi on meneillään. Jos kelit jatkuvat lämpiminä pääsatokausi on ohi parin viikon kuluttua. Sato jää paikoin normaalia heikommaksi, koska talven vähäinen lumipeite on vahingoittanut kasvien juuria.
Eli on alkanut maksamaan noin 5 euroa enemmän viime vuosina vuosi vuodelta
Årsyttää, kun kauppa ei näköjään käy ja lähimarketin kauppakujalla huutelevat ostajia ostamaan
Tuskin kauppa käy kunnolla, kun monella ei ole varaa enää ostaa, mutta omatpahan ovat ongelmat
Vierailija kirjoitti:
Saa mädäntyä. Ei oo edes hyviä
Siellä on joukossa todella paljon pilaatuneita marjoja
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ulisee aina😂🤣
Sun kaltaiset tyhmät ihmiset rääpii aina turpaansa joka paikassa ja luulevat olevansa parempia kuin muut. Ei, en ole ulissut mansikan hinnasta vaan vain totesin, että täällä viiden kilon laatikko maksaa 50€. En osta vielä mansikoita koska mulla ei ole nyt ennen matkaa aikaa niitä perata.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.
Toivottavasti hinnat tulee alas!
Eli laadutonta paskaa myydään kovalla hinnalla, koska idi ootit ovat ostohousut jalassa kiltisti jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, kai tiedät ettei KESÄKUUSSA ole mansikoiden pääsato vielä kypsynyt, joten hinnat on sen mukaisia.
Toivottavasti hinnat tulee alas!
Eli laadutonta paskaa myydään kovalla hinnalla, koska idi ootit ovat ostohousut jalassa kiltisti jonossa?
Pääsatokausi on jo alkanut ostettiin mansikoita tai ei
Toi 40 euroahan nykyään halpa hinta laatikollisesta kunnon mansikoista..
Joskus maksoin 20 mut puolet oli huoneessa ja liiskans
47,52 mk/kg