Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fox News: Apple has sharply raised prices across its Mac, iPad, HomePod, and Apple TV lineups

Vierailija
26.06.2026 |

Apple tuotteet ei enää oo köyhille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple raises prices on Macs, iPads, and more by hundreds of dollarsThe MacBook Neo now starts at $699, and the price of an iPad Air just jumped by $150

https://www.theverge.com/tech/952162/apple-price-increase-ram-shortage

Vierailija
2/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole olleet tähänkään asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Cookin aikana Apple on ollut halvempi omistaa kuin koskaan. Muistien hinnat ovat noin kolminkertaistuneet.

Vierailija
4/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistien hinnat nousseet. Applen laitteiden iso etu on se, että ne on laadukkaita ja niillä on paljon parempi jälleenmyyntiarvo kun samanhintaisilla pc/windows tai puhelin-tabletti/android laitteilla. Joten köyhille erittäin hyvä valinta, jos rahaa haluaa säästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme