Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä kipeä, uskaltaisikohan mennä hölkkäämään?

Vierailija
26.06.2026 |

Pari päivää sitten tuli noidannuoli selkään. Nyt ei koske enää pahemmin mutta voi olla kipulääkkeiden ansiota. Ainahan sanotaan että liike tekee hyvää kipeälle selälle mutta onko toi hölkkä vähän liikaa... olen ollut jaloillani melkein koko päivän, tehden pikkuhommia tässä kotona. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran noidannuoli. Menin hölkälle jota muutenkin olin harrastanut. Sen jälkeen selkä oli taas normaali.

Vierailija
2/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran noidannuoli. Menin hölkälle jota muutenkin olin harrastanut. Sen jälkeen selkä oli taas normaali.

Aamulla oli vielä niin kipeä että hyvä että pääsin sängystä ylös mutta on tässä päivän mittaan vetreytynyt koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et juokse asfaltilla

Vierailija
4/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et juokse asfaltilla

Hiekkatie olisi

Vierailija
5/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidannuoleen auttaa liikunta, minulla oli kävin koiran kanssa lenkillä 

Vierailija
6/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noidannuoleen auttaa liikunta, minulla oli kävin koiran kanssa lenkillä 

Niin auttaa, mutta ettei tuo juokseminen sitten menisi vähän yli... juu kävelläkin voisi mutta se juoksu on niin mukavaa. Ja tosiaan tässä kotona olen tepastellut koko päivän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi