No niin, nyt se naapuriperheen salaisuus paljastui!
Olen pitkään epäillyt että ovat lestadiolaisia.
Nyt tytär huomasi että naapurin lapsen snäppi paljastaa sijainniksi Kauhavan! Hah, kiinni jäivät.
Kommentit (10)
Vielä kannattaa pohtia, onko mummola/sukua Kauhavalla.
Vierailija kirjoitti:
Montako sukupolvea hyödyttömiä naapurikyyliä teidän perheessä on?
Samalla paikalla ollaan asuttu jo 12 sukupolvea 💪🏻🧓🏻
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä kannattaa pohtia, onko mummola/sukua Kauhavalla.
Asuntoautolla lähtivät. Kyllä tämä nyt on selvä peli 😁
Ap
Salaisuus? Mikä salaisuus tuo nyt on?
No lestadiolaisia on aika paljon Suomessa, ei ihme jos joku sattuu naapuriinkin.
Kiinni jäivät? Mistä? Suomi on vapaa maa ja täällä on myös uskonnonvapaus jokaisella vai oletko esim valtion palkkalistoilla ylimpänä ihmisten uskonnonkyylääjänä?
Eivåtpähän tyrkytä uskoaan sinulle, jos ihan piilottelevat.
Eikö olisi aihetta olla tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäivät? Mistä? Suomi on vapaa maa ja täällä on myös uskonnonvapaus jokaisella vai oletko esim valtion palkkalistoilla ylimpänä ihmisten uskonnonkyylääjänä?
Uskonnonvapaus ei ainakaan näytä toteutuvan. Seuraa uutisointia ja niiden kommenttipalstoja. Ihan pahaa tekee.
Ei enää isänmaallisuus oikein jaksa kantaa kun on sellaisia kanssasuomalaisia.
Montako sukupolvea hyödyttömiä naapurikyyliä teidän perheessä on?