Miksi täältä poistettiin se aloitus missä sanottiin että sun puhelin toimii black mirrorina sun ajatuksille ja sille mitä sä itse olet
Se heijastaa kaikki sun sisältä suoraan takaisin sun naamalle alorytmien kautta. Sä olet itse vastuussa siitä mitä sä kulutat ja sä olet itse vastuussa sun ajatuksista ja tunteista ja kaikesta muustakin mitkä johtaa siihen että algorytmit on täynnä mm kuolemaa, eikä mitään itseään kehittävää. Annan esimerkin: Minä itse lopetin kaiken tollasen seuraamisen vuosia sitten, minun algorytmit ei täyty iltaroskien uutisilla eikä pelotteluilla eikä millään mikä ei kehitä minua itseäni. MINÄ ITSE tein sen valinnan. Tee sinä omasi ja lopeta valittaminen ja sen seassa uiminen, se on suora heijastus sinusta itsestäsi. Miehet varsinkin, jos sinun algorytmisi on täynnä tätä ja kaikenmaailman simppi videoita, aika katsoa peiliin.
Kommentit (2)
Hienoa, ap. Jatka kohti suurta tulevaisuutta ja ylöstempausta.
Ihmiset ei kestä vastuu sanaa