Suurituloiset kahmivat halvat asunnot itselleen
Näin oli otsikossa. Valitettavasti en pystynyt lukemaan enempää. Mutta jo otsikko aiheutti ärtyneisyyttä. Tässä sen näkee kuinka ahneita rikkaat ovat. Minulle, minulle kaikki. Mikään ei riitä. Kunhan ei vaan kukaan köyhimys saa omaisuutta tai kotia itselleen. Rikkaat haluaa sijoitusasuntoja itselleen. Samaan aikaan kodittomuus rehottaa. Kyllä rupesi sylettämään.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita.
Eivätkö olleetkaan kokoomuslaisia? Tai persuja? Aivan sama mitä puoluetta edustavat, mutta syletti silti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita.
Eivätkö olleetkaan kokoomuslaisia? Tai persuja? Aivan sama mitä puoluetta edustavat, mutta syletti silti. Ap
Kova pettymys kumminkin. Et varmaan olisi aloitusta tehnyt jos olisit tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita.
Jos olisivat nimekkäitä kokoomuslaisia, nousisiko vastaava meteli?
Ei kannata kuitenkaan yleistää, että kaikki suurituloiset/ rikkaat/ demarit/ xxxx sitä, eikä myöskään, että kaikki pienituloiset/ köyhät tätä.
Ihmiset ovat erilaisia, ja ihmisen kaikki ominaisuudet ja arvot eivät riipu tai liity tulotasosta ja varallisuudesta.
Mustavalkoinen ajattelu, että kaikki toimivat esim. moraalittomasti ja väärin, vaikuttaa mielialaan negatiivisesti.
Puoluetovereilla pitää tietysti olla etuoikeuksia!
Vassarin peruslogiikka on aina tyhmiä hönöttämällä saada itselle rahaa :D
Näihin hitas-asuntoihin ei ole tulorajoja, meistä kuka tahansa voisi ostaa.
Kannattaa huomata, että näiden halpojen hitas -asuntojen rohmuajat ovat kaikki nimekkäitä demareita.