Lue keskustelun säännöt.
Onko Kööpenhamina liian kallis matkustaa?
26.06.2026 |
Jos tällainen tavallinen duunari. Olen kuullut että kaupunki on hurjan kallis.
Kommentit (3)
On kallis. Oslo on Suomeen verrattavissa hinnoiltaan mutta Köpis tosi kallis. Ja ydinkeskustassa huonosti esim ruokakauppoja. Mutta on siellä kerran elämässä kiva piipahtaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on todella kallis. Ei kannata mennä sinne.