Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin bonussysteemi

Vierailija
26.06.2026 |

Jos ostan kahdella eurolla (2) normaalien ihmisten ostoksia, joista kertyy bonuksia ja vaikka 15 eurolla olutta, niin jos äpin käyttäjänä aktivoin neljän euron (4) bonuskupongin (jonka aiemmin saanut) kassalla, miten lopputulos menee?

 

- Minä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.

Vierailija
2/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saat 2e alennusta niistä normaalien ostoksista ja loppu menee hukkaan tai todennäköisemmin appi sanoo ettei kuponkia voi käyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta positiivinen viesti aloittajalta, huomaa itsekkin että alkoholin ostaminen ei ole normaalia, hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi