Asiantuntijat: "Suomeen ei synny lähitulevaisuudessa työllistäviä työnpaikkoja edes 50000 henkilölle", miten olet ajatellut pärjätä?
Kuten perussuomalaisten Miko Bergbom sanoi "sun pitää joustaa jotta tämä hyvinvointivaltio saadaan pelastettua"
Kommentit (5)
Keskityn kasvattamaan ja keräämään oman ruokani, ostan vaatteet kirpputorilta ja korjaan jos voin. En osta mitään, enkä käytä palveluita. Siirryn vaihdantatalouteen.
Ajattelin tappaa itteni kun säästöt loppuvat
Sitten opetellaan joku erikoisala ja perustetaan konsultointiyritys, jonka tarjoama palvelu on lokaatioriippumaton ja myydään työpanosta maailmanlaajuisesti. Asiantuntijat ovat oikeassa siinä, että tuolla tavoin ei työllistä monia muita, mutta itsensä ainakin työllistää.
Vierailija kirjoitti:
Keskityn kasvattamaan ja keräämään oman ruokani, ostan vaatteet kirpputorilta ja korjaan jos voin. En osta mitään, enkä käytä palveluita. Siirryn vaihdantatalouteen.
Sama, en osta oikein yhtään mitään. En ole tähänkään asti ylikuluttanut, koska se on epäeettistä ja vanhanaikaista ajattelua! Mennyttä maailmaa.
Ajattelin olla lisääntymättä
N23