Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijat: "Suomeen ei synny lähitulevaisuudessa työllistäviä työnpaikkoja edes 50000 henkilölle", miten olet ajatellut pärjätä?

Vierailija
26.06.2026 |

Kuten perussuomalaisten Miko Bergbom sanoi "sun pitää joustaa jotta tämä hyvinvointivaltio saadaan pelastettua" 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla lisääntymättä



N23

Vierailija
2/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn kasvattamaan ja keräämään oman ruokani, ostan vaatteet kirpputorilta ja korjaan jos voin. En osta mitään, enkä käytä palveluita. Siirryn vaihdantatalouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tappaa itteni kun säästöt loppuvat

Vierailija
4/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten opetellaan joku erikoisala ja perustetaan konsultointiyritys, jonka tarjoama palvelu on lokaatioriippumaton ja myydään työpanosta maailmanlaajuisesti. Asiantuntijat ovat oikeassa siinä, että tuolla tavoin ei työllistä monia muita, mutta itsensä ainakin työllistää.

Vierailija
5/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskityn kasvattamaan ja keräämään oman ruokani, ostan vaatteet kirpputorilta ja korjaan jos voin. En osta mitään, enkä käytä palveluita. Siirryn vaihdantatalouteen.

Sama, en osta oikein yhtään mitään. En ole tähänkään asti ylikuluttanut, koska se on epäeettistä ja vanhanaikaista ajattelua! Mennyttä maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme