Hesarin kommenttipalstat
Kommentit (18)
Hassusti toimii kommenttien moderointi. Uutisen perässä saattaa parhaimmillaan olla useita kommentteja, menet lukemaan myöhemmin uudestaan, yksi on jäljellä. Poistavat kaikki agendaan sopimattomat.
Vierailija kirjoitti:
Hassusti toimii kommenttien moderointi. Uutisen perässä saattaa parhaimmillaan olla useita kommentteja, menet lukemaan myöhemmin uudestaan, yksi on jäljellä. Poistavat kaikki agendaan sopimattomat.
Valta turmelee, jopa tuollainen pieni valta jossa saa päättää kenen mielipide jää näkyviin.
Medialla vallan turmelus toki näkyy monella muullakin tavalla, esim. siinä että mediat koittaa leimata tämän järjestökohun pelkäksi rydmanin vaalitempuksi koska kaverit puna- ja muissa puolueissa haluaa jatkaa verovaroilla elelyään ilman kritiikkiä.
Erittäin tarkkaan kuratoitua palstatilaa. Itseasiassa Hesarin mielipidevaikuttamisen työkalu #1.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tarkkaan kuratoitua palstatilaa. Itseasiassa Hesarin mielipidevaikuttamisen työkalu #1.
Ovelaa, laitetaan ihmiset toistelemaan Heserin propagandaa sensuroimalla eri mieltä olevat.
Heserin harmiksi heitäkin on...
Persut sensuroi somessa trolliensa avulla jokaisen persuja arvostelevan tosiasian. Varsinkin Suomi24 on persujen halllinnassa, samoin vauvapalsta.
Persutrollit myös hyökkäävät kommenttipalstoille laumoina arvostelemaan ja haukkumaan sellaisia henkilöitä ja asioita jotka eivät heitä miellytä ja kehumaan omia päättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos yleisönkommentteja tarkoitat, niin eihän noihin edes julkaista kuin tarkkaan valitut kommentit jotka joko toistaa lehden omaa propagandaa tai sitten saa vastaanväittäjät näyttämään mahdollisimman hölmöiltä.
Hesarilla olkoon tähän oikeus, mutta kun Yle tekee verorahoin samaa kansalaisille
Vierailija kirjoitti:
Persut sensuroi somessa trolliensa avulla jokaisen persuja arvostelevan tosiasian. Varsinkin Suomi24 on persujen halllinnassa, samoin vauvapalsta.
Persutrollit myös hyökkäävät kommenttipalstoille laumoina arvostelemaan ja haukkumaan sellaisia henkilöitä ja asioita jotka eivät heitä miellytä ja kehumaan omia päättäjiä.
Tajuatko kuinka hemmetin sekaisin olet? Eihän hullu ikinä….
Huuruista on. Siis täällä. No se ei ole yllätys.
Hesarin palstoilla hauskoja on ne muutamat ukot, jotka kommentoi joka juttua joka päivä. Mielenterveysfunktionsa HS:n kommenttikentälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut sensuroi somessa trolliensa avulla jokaisen persuja arvostelevan tosiasian. Varsinkin Suomi24 on persujen halllinnassa, samoin vauvapalsta.
Persutrollit myös hyökkäävät kommenttipalstoille laumoina arvostelemaan ja haukkumaan sellaisia henkilöitä ja asioita jotka eivät heitä miellytä ja kehumaan omia päättäjiä.
Tajuatko kuinka hemmetin sekaisin olet? Eihän hullu ikinä….
Projisoit ja lisäksi olet tyypillinen persu.
Samat lihavat siellä komentoi kuin täälläkin. Ovat niitä suomalaisia lylleröitä jotka eivät ole kulleetkaan terveellisistä elämän tavoista.
Olen lopettanut Hesarin tilaamisen, mielestäni se ei täytä enää journalismin periaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Samat lihavat siellä komentoi kuin täälläkin. Ovat niitä suomalaisia lylleröitä jotka eivät ole kulleetkaan terveellisistä elämän tavoista.
Entäpä sinä. Oletko sinäkin suomalainen lyllerö, joka ei ole kuullut terveellisistä elämäntavoista, koska olet palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut sensuroi somessa trolliensa avulla jokaisen persuja arvostelevan tosiasian. Varsinkin Suomi24 on persujen halllinnassa, samoin vauvapalsta.
Persutrollit myös hyökkäävät kommenttipalstoille laumoina arvostelemaan ja haukkumaan sellaisia henkilöitä ja asioita jotka eivät heitä miellytä ja kehumaan omia päättäjiä.
Tajuatko kuinka hemmetin sekaisin olet? Eihän hullu ikinä….
Projisoit ja lisäksi olet tyypillinen persu.
Persut on ihan sekaisin
Ai löytyi taas uusi syy haukkua Hesaria, kun ei julkaise persujen vihapuhetta 😄
Olette te yksiä sääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut sensuroi somessa trolliensa avulla jokaisen persuja arvostelevan tosiasian. Varsinkin Suomi24 on persujen halllinnassa, samoin vauvapalsta.
Persutrollit myös hyökkäävät kommenttipalstoille laumoina arvostelemaan ja haukkumaan sellaisia henkilöitä ja asioita jotka eivät heitä miellytä ja kehumaan omia päättäjiä.
Tajuatko kuinka hemmetin sekaisin olet? Eihän hullu ikinä….
Persujen mustamaalauskampanjat on tosiasia, kun somessa pyytävät seuraajiaan hyökkäämään esimerkiksi toimittajien kimppuun.
Ja keskustelupalstoilla persutrollit on vakio. Voisitte jo myöntää, kun olette niin läpinäkyviä.
Yle on pahin valemedia. HS tulee hyvänä kakkosena.
Jos yleisönkommentteja tarkoitat, niin eihän noihin edes julkaista kuin tarkkaan valitut kommentit jotka joko toistaa lehden omaa propagandaa tai sitten saa vastaanväittäjät näyttämään mahdollisimman hölmöiltä.