Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jakaa vuokrakulut, jos mies muuttaisi osittain luokseni?

Vierailija
25.06.2026 |

Miehellä on lapsi, jonka kanssa hän asuisi jatkossakin joka toinen viikko varmaankin seuraavat 5 vuotta. Mies omistaa tämän asunnon eikä ole enää lainaa.

Olisiko kohtuullista, että mies maksaisi vaikkapa 1/3 asuntoni vuokrasta? Hänellä on kuitenkin isompi palkka kuin minulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ideoita vaikka niistä parista kymmenestä ketjusta jotka on jo aiheesta aiemmin tehty. 

Vierailija
2/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voit pyytää osallistumaan mitä kulusi nousevat. Miehen palkka tai varallsuus ei tähän kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osallistuu ruokaan, sähköön, veteen, mutta sinä maksat vuokrasi, koska joka tapauksessa sen joudut maksamaan. Eihän miehellä oke mitään syytä muuttaa luoksesi. Kulut vain kasvavat ja sinä hyödyt. 

Vierailija
4/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa vaikka asumispäivien mukaan. Jos on 15pv/klo niin se 1/3 on ok. Ja jos on kunnon mies niin sen pitäisi ottaa asia esille

Vierailija
5/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies omistaa tämän asunnon eikä ole enää lainaa.

Olisiko kohtuullista, että mies maksaisi vaikkapa 1/3 asuntoni vuokrasta?"

Ja ei muka ole provo.

Vierailija
6/6 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin maksaa oman asuntonsa.

voithan sinäkin välillä kyläillä miehen asunnossa.