Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Se aurinko ja hellehän ei itsessään tapa ketään
25.06.2026 |
Se tappaa ettei ihminen osaa pitää huolta omasta nestetasapainostaan. Moni suomalainenkin elää arkeensa sillee ettei juo tyyliin vettä koskaan. Kaikki muu roska kyllä menee. Sit elimistö on jo valmiiksi nestehukassa jatkuvasti ja sitten sinne ulos mennään seikkailemaan uusavuttomasti ja pökerrytään sinne. Aina huoli siitä nestetasapainosta, ilman helteitäkin.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tyyliin...