Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tänään sushiravintolassa joku täti löi sushia haarukalla
25.06.2026 |
Luuliko sen vielä elävän?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyi vttu, kuka syö pilaantuneelta maistuvaa riisipaskaa! Kerran maistoin sushia ja toista kertaa en syö.
Kyllä nuo suomalaisten sushiravintoloiden viimisen käyttöpäivän tarjouskaloista tehdyt ja päivän lämpimässä hautuneet sushit saattaaki lähteä karkuun, jos niitä ei iske haarukalla selkään.
Alue: Aihe vapaa
Hyi. Sushi kuuluu syödä sormin.