Pitäisikö myrkky"hoitaja" päästää jo vapaaksi?
"Suomalainen sarjamurhaaja, 75, haluaa vapaaksi"
"Viidestä murhasta tuomittu Ann Maria Gyllgren on istunut linnassa jo 17 vuotta."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7d49c70-96bd-4cc0-b216-adb43f242743
Kommentit (9)
Ei enää hoitoalalle tai vanhusten pariin?
Jos se vaan toteutti omatoimieutanasiaa? Nehän oli melko lailla terminaalikunnossa jo muutenkin?
Hänelle yhtä paljon armoa, mitä hän antoi uhreilleen. Eli ei minuuttiakaan. Olkoon vankilassa lopun ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle yhtä paljon armoa, mitä hän antoi uhreilleen. Eli ei minuuttiakaan. Olkoon vankilassa lopun ikäänsä.
Minusta kuolemantuomio olisi hänelle aivan liian lepsu ja helppo..
Hän on tuomionsa minusta kärsinyt.
Vapaaksi ehdottomasti. Ikääkin on jo niin paljon että on harmiton.
Se vaihtaa taas nimensä, kasvot on muuttuneet noista kuvista. Hakeutuu tekemään keikkaa ja hups! Sitten ollaan taas jälkiviisaita.
Ei koskaan.