Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerta "tulee toimeen omillaan" tarkoittaa että käy töissä eikä ole työtön eikä varsinkaan työkyvyttömyyseläkkeellä

Vierailija
25.06.2026 |

Niin mahdollisuudet löytää kumppani lähestulkoon nolla et varmaan kannattaa katsella köyttä ja puuta itselle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyky-Suomessa löytää töitä ja kun terveydenhoito tuhottu niin terveitäkään ihmisiä ei paljoa ole. Ja ne jotka väittää olevansa terveitä joko valehtelee tai viiraa niin päässä ettei tunnista omaa käytöstään.

Vierailija
2/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on yleensä myöntymisen merkki että kun vastaväitteitä ei ole tullut niin silloin asiasta tulee faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nyky-Suomessa löytää töitä ja kun terveydenhoito tuhottu niin terveitäkään ihmisiä ei paljoa ole. Ja ne jotka väittää olevansa terveitä joko valehtelee tai viiraa niin päässä ettei tunnista omaa käytöstään.

Minkälaista porukkaa lienee tulevaisuudessa Suomen hallituksissa ja kansanedustajina jos mielestäsi kansanjoukoissa ei enää terveitä ihmisiä ole ja jos joku on sun mielestä terve se valehtelee tai viiraa päässä. Mahtaisiko Trumppi kiinnostua Suomesta, voisi vaikka ostaa pois.

Vierailija
4/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyskuntoutujana tässä himassa mutsin kanssa asustelen.

Eipä tässä, eläke ja hoitotuki juoksee tasasesti.

Kunhan keppanaa kittaan ja piereskelen, vailla huolen häivää.

Ei tartte tehä mittää, ku oon työkyvytön.

Mitäs sanot?

M49

Vierailija
5/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjätaskut 18 vuotiaat muuttavat lapsuudenkodeista pois ja sitä kutsutaan myös "muutti omilleen" vaikkei ole killinkiäkään omaa rahaa taskussa. Valtion elätti tommonen on. 

Vierailija
6/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen toimeen omillani, en ole töissä enkä saa mitään etuuksia.

 

M54, varallisuutta n. 1,8 miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkoon jokainen, joka sanoo tulevansa toimeen omillaan, asumista metsässä ympäri vuoden. 

Vierailija
8/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen työtön, mutta niin hyvät pääomatulot, etten tarvitse ketään elättämään mua, eli tulen toimeen omillani. En edes harkitse paluuta työelämään ja aijon pysyä sinkkuna ja matkustella, kun kerrankin elämässä aikaa ja lapsetkin vihdon omillaan. Tiedän myös, etten "työttömänä" kelpaa kenellekään, enkä todellakaan kertoisi tuloistani mahdolliselle (jota ei siis tule) deittikumppanilleni.  Joskus aiemmin mainitsin olevani "kiinteistöalalla", mutta sittemmin lopetin deittailemisen, kun vaan tylsistyin. 

 

N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Olen työtön, mutta niin hyvät pääomatulot, etten tarvitse ketään elättämään mua, eli tulen toimeen omillani. En edes harkitse paluuta työelämään ja aijon pysyä sinkkuna ja matkustella, kun kerrankin elämässä aikaa ja lapsetkin vihdon omillaan. Tiedän myös, etten "työttömänä" kelpaa kenellekään, enkä todellakaan kertoisi tuloistani mahdolliselle (jota ei siis tule) deittikumppanilleni.  Joskus aiemmin mainitsin olevani "kiinteistöalalla", mutta sittemmin lopetin deittailemisen, kun vaan tylsistyin. 

 

N54

Siis työtön työnhakija on statukseni. 

Vierailija
10/10 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkoon jokainen, joka sanoo tulevansa toimeen omillaan, asumista metsässä ympäri vuoden. 

Asun omakotitalossa taajamassa. On siinä yksi 28 metrinen kuusi, pitäisi kaataa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi