Kuinka täynnä olet?
Kommentit (11)
En lainkaan. Mielenterveyteni on kunnossa enkä kerää katkeruutta ja vihaa itseeni.
Ostan Leopard tankkerin ja ajan kaikkien kiusaajien yli
Vierailija kirjoitti:
En lainkaan. Mielenterveyteni on kunnossa enkä kerää katkeruutta ja vihaa itseeni.
Sama täällä.
En jaksa olla vihainen kun väsyttää,a
"Viha aiheuttaa välitöntä vahinkoa. Se haittaa sisäistä rauhaasi. Jos tunnet vihaa hengitä syvään sillä hengitys voi tapahtua ainoastaan nyky hetkessä ankkuroidaksesi sinut tähän hetkeen."
"Solvaukset voivat vahingoittaa sinua ainoastaan niin paljon kun annat niitten vahingoittaa sinua."
-namo buddhaya
Saanut räkytettyä sen ulos itsestäni jo.
Aika tyhjä. Kakannut tänään kolmesti. Kiinteää pötkylää tullut.
Kurkkuani myöten.