Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset ovat AMK miesten kanssa?

Vierailija
25.06.2026 |

Mistä se johtuu, kun tuntuu, että jotkut naiset löytävät aina uuden AMK miehen entisen tilalle? Tarkoitukseni ei ole missään nimessä syyllistää naisia. Minua vain ihmetyttää. Olen itsekin nainen eikä omissa miesvalinnoissani ole ollut kehumista. Vaistoavatko AMK miehet helpon uhrin naisessa vai ovatko naiset olleet itse kouluttamattomassa perheessä ja etsivät miehestä omaa isäänsä? En usko, että kukaan nainen tietoisesti valitsee AMK miestä. Jokin niissä kuitenkin vetää puoleensa? Mikä se on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se AMK miehen alkukantainen olemus.

Vierailija
2/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä😂

Vierailija
4/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nainen vaistoaa helpon uhrin AMK-miehessä. AMK-mieheltä lohkeaa aina.

Vierailija
5/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Vain aito DI on tarpeeksi hyvä. Ammattikorkeakoulun käyneet luulevat olevansa hienoja vaikka todellisuus on aivan muuta.

Vierailija
6/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun työläisiä, en edes koskisi sellaista. Olen nainen kokoomuspiireistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se AMK miehen alkukantainen olemus.

Juuri tämä. Luolamies on yhä naisten fantasioiden kohdalla kaksi. (Ykkösenä on DI, mutta kaikki eivät saa sellaista).

Vierailija
8/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanot,et olen ollu puolisoni kanssa jo yli 20 vuotta ja en edes tiedä missä sen nykyinen työpaikka on. Mulle riittää,et jossain se käy päivisin ja maksaa laskut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap DI =D

Vierailija
10/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Vain aito DI on tarpeeksi hyvä. Ammattikorkeakoulun käyneet luulevat olevansa hienoja vaikka todellisuus on aivan muuta.

DI:t on kynäniskoja nörttejä. Mutta kuka mitäkin hakee, toivottavasti löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siitä sanot,et olen ollu puolisoni kanssa jo yli 20 vuotta ja en edes tiedä missä sen nykyinen työpaikka on. Mulle riittää,et jossain se käy päivisin ja maksaa laskut.

Juntti

Vierailija
12/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siitä sanot,et olen ollu puolisoni kanssa jo yli 20 vuotta ja en edes tiedä missä sen nykyinen työpaikka on. Mulle riittää,et jossain se käy päivisin ja maksaa laskut.

Saattaa olla vaikka ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Vain aito DI on tarpeeksi hyvä. Ammattikorkeakoulun käyneet luulevat olevansa hienoja vaikka todellisuus on aivan muuta.

DI:t on kynäniskoja nörttejä. Mutta kuka mitäkin hakee, toivottavasti löytää.

Luenko viestissäsi pienoista katkeruutta DI miehiä kohtaan? 

Vierailija
14/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en ymmärtänyt, mikä oli ongelma?

Jos kumppanin haluaa ja toivoo löytävänsä, niin luulisin ja uskoisin, että hän on muutakin kuin muodollinen koulutuksensa. Toiseksi naiset, korjaan ainakin nuorempien ikäluokkien naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, joten jos samasuuntaus jatkuu, niin arvaatte lopputuleman.

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Ap mitä ilmeisimmin tarkoitti ammattikoulua, tosin tuo nimitys on vaihtunut johonkin muuhun, ilmeisesti ammattiopistoksi.

Vierailija
16/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AMK on ammattikorkeakoulu. Tarkoitatko ammattiopistoa? Sellaisen käyneitä on varmaan enemmistö kansasta. Tavallisten duunareitten voimallahan tämä yhteiskunta enimmäkseen pyörii. Ja usein ihminen tuntee vetoa samaan ns. yhteiskuntaluokkaan kuuluvaa kohtaan. Jos haluaa nostaa luokkaansa, sitten varmaan hakeutuu  ammattikorkeakoulutettujen seuraan tai sitäkin korkeammin koulutettujen seuraan.

Ap mitä ilmeisimmin tarkoitti ammattikoulua, tosin tuo nimitys on vaihtunut johonkin muuhun, ilmeisesti ammattiopistoksi.

En tarkoittanut vaan AMK eli ammattikorkeakoulua. 

Vierailija
17/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei riitä KTM:iä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän