Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö dosettis, koska sinulla on niin paljon lääkkeitä? Ikäsi?

Vierailija
25.06.2026 |

Minä olen 63v. Otan joka aamu kolesterolilääkkeen. 1 pilleri/pvä. Ei muuta. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 21.

Vierailija
2/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinit ja hivenaineet. 56v

Vierailija
4/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ei lääkkeitä, 60+.

Vierailija
5/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. N42

Vierailija
6/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Aamulla 6 tabl. ,illalla 3 tablettia. Ikä 58v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä. Aamulla viisi tai viisi ja puoli tablettia ja illalla 1-2.

Vierailija
8/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa mulla oli sellainen kun oli rautaa, kaliumia ja d-vitamiineja lääkkeiden lisäksi, mutta nyt ei ole. Nyt otan iltaisin vain atorvastatinin ja ramiprilin.

Olen 37 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen lääke aamulla. Ei muuta.

56v.

Vierailija
10/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeellä muistiongelma, vai miksi yhden päivittäisen pillerin ottamiseen tarvitaan tilaa vievä dosetti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama, kuin lokerikko? Suomeksi.

Vierailija
12/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.

Tsekkaapa lääkäriltä, voitko käyttää lisäravinteita. Moni niistä tekee ikäviä vaikutuksia varsinaiselle lääkitykselle eli se ei toimi ollenkaan niin kuin pitäisi. Joskus saattaa vaikka maksa tai munuaiset poksahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääke ja muutama vitamiini. Laitan dosentin koska muistan ottaa siitä helpommin.

N37

Vierailija
14/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergialääke ja muutama vitamiini. Laitan dosentin koska muistan ottaa siitä helpommin.

N37

*dosettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosetissa on kolmen viikon vitamiinit. N78

Vierailija
16/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän dosettia, koska minulla on muutama lääkitys, ja sen lisäksi läjäpäin lisäravinteita, mm. kalaöljyä. Ikää 65.

Tsekkaapa lääkäriltä, voitko käyttää lisäravinteita. Moni niistä tekee ikäviä vaikutuksia varsinaiselle lääkitykselle eli se ei toimi ollenkaan niin kuin pitäisi. Joskus saattaa vaikka maksa tai munuaiset poksahtaa.

Olen tutkinut, ja noista ei ole riskiä.

Vierailija
17/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilapäisesti käyttänyt dosettia lääkekuurin aikana. Se oli kortisonilääkitys, jossa annokset muuttuivat pitkän ajan kuluessa aina asteittain pienemmiksi. Oli paljon helpompi, kun jakoi ne itselleen viikoksi dosettiin, ettei tarvinnut joka aamu pähkäillä että paljonkos tänään pitikään ottaa. Riitti kun ekrran viikossa pähkäili. Muutenkin se lääkitys on sellainen, että muistikin siinä tilapäisesti vähän pehmenee. 

Vierailija
18/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asperiini", verenpainelääke, D-ja B12-vitamiini. Käytän dosettia (lääkelokerikko). Näppärä ja muistamista auttava. Ei tarvitse joka aamu montaa pakkausta ottaa esille ja availla, vaan voi vain kerran viikossa ne pakkaukset ottaa esille. Eikä se mikään tilanviejä ole. Hyvin asettuu kuiva-ainekaappiin kahvipaketin viereen (aamukahvi ekana). N55

Vierailija
19/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v ja käytän dosettia. Päivittäin otan 12 tablettia/kapselia. Suurin osa on lääkärin määrämiä vitamiineja. Minut on lihavuusleikattu.

Vierailija
20/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vitamiini syksystä kevääseen ja kun käyn luovuttamassa rautaa, syön rautakuurin sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi