Käytätkö dosettis, koska sinulla on niin paljon lääkkeitä? Ikäsi?
Minä olen 63v. Otan joka aamu kolesterolilääkkeen. 1 pilleri/pvä. Ei muuta.
Kommentit (25)
mihin pyrit tällä aloituksellasi...
Päivittäin joudun ottamaan 15 lääketablettia + kalsium+D-vit+B-monivit, jotka lääkäri määrännyt. Pakko olla dosetti käytössä, niin paljon näppärämpää kuin kaivaa kaikki lääkepurkit/pakkaukset esille aamuin illoin. Olen 40v, reumaatikko ja kipukroonikko. Näillä pysyn työelämässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin joudun ottamaan 15 lääketablettia + kalsium+D-vit+B-monivit, jotka lääkäri määrännyt. Pakko olla dosetti käytössä, niin paljon näppärämpää kuin kaivaa kaikki lääkepurkit/pakkaukset esille aamuin illoin. Olen 40v, reumaatikko ja kipukroonikko. Näillä pysyn työelämässä mukana.
Mistä saa näin isoja? Kiinnostaisi kuva millainen on.
En käytä. Syön seitsemän pilleriä päivässä. Plus satunnaiset käsikauppalääkkeet ja -valmisteet.
Ei lääkkeitä, mutta monta vitamiiniä, kalsiumia, omega-3, ym. Käytän dosettia. N77