Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö dosettis, koska sinulla on niin paljon lääkkeitä? Ikäsi?

Vierailija
25.06.2026 |

Minä olen 63v. Otan joka aamu kolesterolilääkkeen. 1 pilleri/pvä. Ei muuta. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkkeitä, mutta monta vitamiiniä,  kalsiumia, omega-3, ym. Käytän dosettia. N77

Vierailija
22/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin pyrit tällä aloituksellasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin joudun ottamaan 15 lääketablettia + kalsium+D-vit+B-monivit, jotka lääkäri määrännyt. Pakko olla dosetti käytössä, niin paljon näppärämpää kuin kaivaa kaikki lääkepurkit/pakkaukset esille aamuin illoin. Olen 40v, reumaatikko ja kipukroonikko. Näillä pysyn työelämässä mukana.

Vierailija
24/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin joudun ottamaan 15 lääketablettia + kalsium+D-vit+B-monivit, jotka lääkäri määrännyt. Pakko olla dosetti käytössä, niin paljon näppärämpää kuin kaivaa kaikki lääkepurkit/pakkaukset esille aamuin illoin. Olen 40v, reumaatikko ja kipukroonikko. Näillä pysyn työelämässä mukana.

Mistä saa näin isoja? Kiinnostaisi kuva millainen on.

Vierailija
25/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Syön seitsemän pilleriä päivässä. Plus satunnaiset käsikauppalääkkeet ja -valmisteet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän