Miami vice on paras sarja koskaan.
Nykyään tehdään jotain nynny sarjoja jossa nuuhitaan rikollisten pyllyjä. Miami vicessa ammuuttiin rikollinen heti ja pistettiin porukkaaa matalaksi. Ja ne näyttelijät Don Johnson ja Philip Michael Thomas ja muut kuten Castillo Edward James Olmos Olivat parasta. Ei ole toista sarjaa misssä kemiat osuu täydellisesti.
Kommentit (40)
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari oli kans hyvä sarja.
Joo sekin oli. Makepeace ja Dempsey.
Helsingissä on Malmi Vice. Somalit ja demarit kidutusraiskaavat pikkulapsia.
Olen ajatellut ostaa sarjan ja alkaa katsella. Näin ekan jakson vähän aikaa sitten kaverin luona. T-ap
Hill Street Blues, let’s be careful out there.
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Miksi miehet lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Don Johnson oli kyllä monen naisen päiväuni kasarilla, myös minun. Sarja oli kyllä yks parhaista.
Muuta Malmille niin pääset elämään ihan Malmi Viceä
Donin tilalle aiottiin ensin nick noltea
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on Malmi Vice. Somalit ja demarit kidutusraiskaavat pikkulapsia.
Kumpaa suuri johtajasi W.R. olikaan näistä? :o
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Koska miehet on cuckeroitu, pumpatut b-orbiterit ja turistit on naisten makuun
Vierailija kirjoitti:
Muuta Malmille niin pääset elämään ihan Malmi Viceä
Ei se missään ghetossa tapahtunut malmi on enemmänkin Minun afrikkani
Oli hyvä sarja Oi niitä aikoja jaa 80 luvulla tuli muitakin hyviä sarjoja kuten näkemiin vaan muru vaikka ei ollut poliisisarja.
Kyllä kyynel vierähtäisi silmäkulmaan varmasti useita kertoja jos näkisi sarjan uudelleen ja fiilistelisi. Miami Vice ja kasarin kaipuu on paha yhdistelmä
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Minä olen. Jopa samat vaatteetkin edelleen, vähän nuhjuisia tosin. Paitsi sukat.
Taistelupari oli kans hyvä sarja.