mikä on hyvä eläke
Meillä on kiistaa ystävän kanssa.
Hänellä on eläke 2725€ ja väittää et on ihan normi eläke,mielestäni on keskivertoa parempi.
Kommentit (11)
Onhan toi hyvä eläke,itselläni 1855€
mun eläke on 1500,mitäs siihen sanot???
Minulla on 3250 ja on kuulemma hyvä.
Hyvä eläke on sellainen, millä tulee toimeen ja jää vähän säästöönkin. Riippuu siis ihan elintasostakin.
Itsellä brutto n. 2000 ja käteen jää n. 1750.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä eläke on sellainen, millä tulee toimeen ja jää vähän säästöönkin. Riippuu siis ihan elintasostakin.
Itsellä brutto n. 2000 ja käteen jää n. 1750.
Mulla samaa luokkaa 44 työvuoden jälkeen.
Mun mielestä eläkettä ei pitäisi maksaa, kuin vasta sitten kun on tehnyt 40 vuotta töitä tai kun saavuttaa tällä hetkellä 67 vuoden iän. Tulevaisuudessa varmaan 70 vuoden iän. Näin Ranskassa.
2700e on jo tosi hyvä!
Itsellä nyt 2270e, käteen 1860e. Pärjään toki kun kulut on pienet ja miehellä hyvä palkka
Paljonko on asumiskulut? Vähennä ne ensin eläkkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on asumiskulut? Vähennä ne ensin eläkkeestä.
ystävän asumis menot 600eur
hyvä eläkehän toi on,harva saa tommosta.
pääsen eläkkeelle ensi vuonna.
eläke tulee olemaan noin 1800€
Yli 3300 on vain 10 prosentilla.