Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka vuosi maksan lääkekaton, hoitokaton, taksikaton täyteen. Vaikka maksukatot on täynnä sairaalavrk maksaa reilut 20 e

Vierailija
25.06.2026 |

Sairastamisesta on tullut yhä kallimpaa. Vaikka meillä on maksukattojärjestelmä, niin ennen kuin olen joka vuosi maksanut lääkekaton, hoitokaton ja taksikaton täyteen, on minun pitänyt saada pienistä tuloista kokoon yli 2000 euroa. 

Ja vaikka maksukatot ovat täynnä, maksaa edelleen jokainen sairaalavuorokausi reilut 20 euroa.


T. Parantumatonta syöpääsairastava äiti 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo osu ihmiselle kovin monesti elämässä.  

T. Wille Rydman PS

Vierailija
2/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä katuojaan noiden kulujen vuoksi päädy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perustellaan sillä että säästät kauppalaskussa, pyykkäämisessä yms kotona.  Toisaalta jos sairaalaruuan sais vaihtaa omiin eväisiin, niin varmaan moni sen tekisi.

Vierailija
4/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

26,80 menee jokaiselta osastovuorokaudelta. Syöpäyhdistyksen jäsenenä saan noihin avustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi