Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkku Pipsun mielestä on normaalia matkustaa ulkomaille tuhlatakseen 90 euroa - se joka ei tee niin ei ymmärrä mistään mitään!

Vierailija
25.06.2026 |

Mitä ihmettä nyt taas?

Chromen syöte nosti tällaisen, somen räjäyttäneen uutisen silmiini.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/422c8b15-8f01-4688-8d06-762c60…

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.

Vierailija
2/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimuijat voi välillä nauttiakin rahoista 💅🏻💫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin Pinskulta vähä parempaa ja fiksumpaa. Jos ite tienaa 100k vuodessa niin pitäis kuitenkin ymmärtää ettei kaikki. Ja vähänkö kiva sit heidän ystäväpiirille lukea tai kuunnella tällästä jos on eri tulotaso kuin heillä. 

Vierailija
4/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on. Itse lennään aamulennolla Berliiniin kun tarvitsen uusia housuja tai vaatteita. Ja sitten tulen iltapäivän/illan lennolla takaisin kassissa muutamat parit uusia housuja ja paitoja. Mulla on siellä pari vakiomestaa, joista hankintani teen. Joku voi pitää tätä tuhlailuna, mutta ihan sama mulle. 

Vierailija
5/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvassa tämä Pinkku vai poikaystävä? 

Vierailija
6/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletin Pinskulta vähä parempaa ja fiksumpaa. Jos ite tienaa 100k vuodessa niin pitäis kuitenkin ymmärtää ettei kaikki. Ja vähänkö kiva sit heidän ystäväpiirille lukea tai kuunnella tällästä jos on eri tulotaso kuin heillä. 

Jos se 90€ ei mitään merkkaa, niin miksi ei sitten tarjoa köyhemmälle kaverille tällaista hauskuutta? On kyllä itsekkyyden huipentumaa tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.

Kansantaloudellisesti ainakin tämä on typerintä mahdollista touhua. 

Vierailija
8/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus tuhlaa rahansa, mutta yhden loma menee pilalle kun toiset on sen mielestä pihejä. Jos se on kerran niin pikkusumma niin miksei se maksa kaikkien varjoliitoja, kun kerran lomalla pitää tuhlata niin siinähän saa oikein kivasti tuhlattua kun kustantaa kavereiden safkat ja huvitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaa 100 000€ pitäisi tiedostaa oma tulotaso suhteessa normi palkansaajaan ja ymmärtää, että se mikä on itselle edullista/mahdollista, ei välttämättä ole muille.


Toinen vaihtoehto on heivata ”köyhät” ystävät ja hankkia tilalle rikkaampia.

Vierailija
10/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap pitäisi huolta omista asioistaan. Luuseri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa, missä seurassa lähtee. 

Jos porukalla on rahaa ja sitä meinataan käyttää, niin itseltäkin pitää löytyä. 

 

Jos matkaseuralainen on matkalla lentokentälle jo eväsleipien kanssa ja kukkaronnyörit on tiukilla, niin on kohteliasta ettei itse ehdottele ja keiku jossain varjoliidossa tai jokaisella opastetulla retkellä.

 

Onhan se tylsää, jos rahat loppuu matkalla, aina on hyvä olla muutama satanen ylimääräistä ja varalla. Toki voi mennä alunperinkin air'nb:hen halvalla ja kokata itse.

Vierailija
12/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus tuhlaa rahansa, mutta yhden loma menee pilalle kun toiset on sen mielestä pihejä. Jos se on kerran niin pikkusumma niin miksei se maksa kaikkien varjoliitoja, kun kerran lomalla pitää tuhlata niin siinähän saa oikein kivasti tuhlattua kun kustantaa kavereiden safkat ja huvitukset.

Kaikki ei ole mustavalkoista. Vaikka ehdottaa muille, että maksaa kaikkien huvitukset, niin aina osa kieltäytyy ja loukkaantuu siitä. Nähty ja koettu on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensin huomaa ettei osallistujat enään niin nuoria hinnan puolesta vaan jo hiukan varttuneempia rahamiehiä  ja naisia 

Vierailija
14/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tää on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettajat vieraantuneet arjesta kun rahaa tulee tekemällä tyhjänpäiväisiä videoita. 90€ on monelle päivän palkka!

Vierailija
16/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain bulgariassa elää hyvin tolla rahalla. Riikassa mulla oli 5pv 100€ ja hyvin riitti. Vain syömisiin ja juomisiin, enimmäkeen kaupasta meni.

Vierailija
17/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.

Nuokin rahat kannattas siottaa kasvamaan korkoa korolle sen sijaan että tuhlaa ne ulkomailla..  

Vierailija
18/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on euroopan kallein maa, muualla elät herroiksi. Tällä menolla kotimaan matkailukin kuihtuu kun ihmiset menee halvempien hintojen perässä ulkomaille.

Vierailija
19/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on. Itse lennään aamulennolla Berliiniin kun tarvitsen uusia housuja tai vaatteita. Ja sitten tulen iltapäivän/illan lennolla takaisin kassissa muutamat parit uusia housuja ja paitoja. Mulla on siellä pari vakiomestaa, joista hankintani teen. Joku voi pitää tätä tuhlailuna, mutta ihan sama mulle. 

Tuhlailusta niin osaa sanoa, mutta uskomatonta ajanhaaskuuta ja kurjuutta tuo on ja vain parin vaatekaupan takia. Käyttää nyt n 4 tuntia koneessa ja ainakin pari kentällä ja pari lisäksi liikenteessä kentälle/ltä. Vaikka busineksessa lentäisi niin pitäisi olla äärimmäisen hyvä syy että tuollaiseen rääkkiin suostuisin ei ole kovin mukavat ne penkit sielläkään. 

Vierailija
20/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

115k vuodessa, ei ihme kun on noin pihalla. Onko toi koskaan edes ollut oikeissa töissä? Tuonkaan sometyrkyn ei tarvitse pelätä, että työt lähtis yhtäkkiä alta ja töiden eteenkään ei tarvitse tehdä mitään, kun vastailla sähköposteihin. Ton kaverit tienaa sen 35k max vuodessa ja ryöt voi tänä päivänä lähtee alta ihan milloin vaan. Pikkusen on eri lähtökohdat ja toivottavasti nämä ketkä tunnisti itsensä "tunnelman pilaajina" jättää tuon narsistin. Itse en olisi noiden kanssa enää missään tekemisissä. Lomabudjetti riippuen kohteesta ja kestosta ehkä se 300-500€, 1/3-1/5 yhteen aktiviteetti mikä just ei kestä edes kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme