Futiskisat pilalla, kun jatkuvasti kuvataan yleisöä..
Miksi ne tekee noin? Ymmärrän jos ennen ottelua ja sen jälkeen kuvataan, mutta että kesken pelin kun tilanteet ovat käytössä kuva menee johonkin julkkikseen tai hassun hauskan fanin toilailuun ei kiinnosta.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Pahiten katselukokemusta kyllä pilaa nuo MTV:n ottelun mainokset, kuin yksittäiset lyhyet otokset katsomosta, joita yleensä tulee kun peli on poikki!
Missään muualla maailmassa ei mainoskanavilla esitetä jalkapalloa. Ei sovi lajiin ollenkaan tuollaiset mainoskatkot kesken peliä.
Amerikkalaiseen jalkapalloon sopivat, ja televisioyhtiöt ovatkin niitä pitkiä taukoja lobanneet maksimoidakseen tuotot.
Ne mainokset tulee onneksi mainostauon aikana (hydration break).
Pahiten katselukokemusta kyllä pilaa nuo MTV:n ottelun mainokset, kuin yksittäiset lyhyet otokset katsomosta, joita yleensä tulee kun peli on poikki!