Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään perinteistä valokuva-albumia?
25.06.2026 |
Onko kenelläkään perinteistä valokuva-albumia, mihin teetät tai tulostat valokuvia?
Kommentit (5)
Montakin. Teettänyt niihin kuvia. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei siis mitään vanhoja, vaan ihan vuoden sisään päivitettyjä? Itse miettinyt tätä🤔
On paitsi vanhoja niin ihan uusiakin. Tykkään teettää ihan perinteisiä valokuvia.
Ei ole. Eikä edes valokuviakaan, yhtään missään.
Yllättävää kyllä, mutta ei ole. Viimeinen valokuva-albumi tuhoutui tulipalossa Mäntsälässä kesällä 2017.