Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyövän seulonnat

Vierailija
25.06.2026 |

Täytin viime vuonna 45 ja odotin, että minulle tulisi ensimmäistä kertaa kutsu mammografiaan. Ei ole kuitenkaan vieläkään näkynyt. OIenko ymmärtänyt ikärajan väärin vai olenko jotenkin vaan missannut minulle tulleen kutsun? Vieläkö kutsu tulee ihan kirjepostilla vai pitäisikö tarkkailla jotain Suomi-sivustoja tällaisten varalle? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö soittaa omalle terveysasemalle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme