Lue keskustelun säännöt.
Rintasyövän seulonnat
25.06.2026 |
Täytin viime vuonna 45 ja odotin, että minulle tulisi ensimmäistä kertaa kutsu mammografiaan. Ei ole kuitenkaan vieläkään näkynyt. OIenko ymmärtänyt ikärajan väärin vai olenko jotenkin vaan missannut minulle tulleen kutsun? Vieläkö kutsu tulee ihan kirjepostilla vai pitäisikö tarkkailla jotain Suomi-sivustoja tällaisten varalle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäiskö soittaa omalle terveysasemalle?