Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hallituskumppanit ei sano Rydmanin venkoilusta suoraan

Vierailija
25.06.2026 |

Rydman haluaa tiettyjä vähemmistöjä tukevilta yhteisöiltä rahat pois. Niitä ovat niin seksuaalivähemmistöt kuin maahanmuuttajatkin. Tässä on ihan turha puhua mistään järjestöpomojen suurista palkoista tai järjestöjen sijoitusvarallisuuksista. Nähkää nyt hyvät ihmiset tämä tilanne oikein.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä näen ex-poliitikkojen kallispalkkaisena suojatyöpaikkana, joka joutaakin lopettaa.

Vierailija
2/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kriteerit joilla esim. seta suljetaan pois koskee sitten myös uskonnollisia ja kielivähemmistöön perustuvia järjestöjä, eli tästä syytä ei käy rkplle ja kdlle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka rinnalla Ryyd on hyvissä ajoin lähtenyt vetämään omaa vaalikampanjaa tällä asialla. Pikku apulaisena se eilinen A-studion teinipoika, joka kaksin käsin väänsi kyyneltä silmästään. Mutta kyllä Suomesta löytyy tarpeeksi monta, jotka nielee tuon teatterin. 

Vierailija
4/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että suomiareenalla olisi yleisön joukosta kuulunut "koskenlaskija" huutoja

Vierailija
5/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä. 

Vierailija
6/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä näen ex-poliitikkojen kallispalkkaisena suojatyöpaikkana, joka joutaakin lopettaa.

Tämän ap voisi tarkastaa muttei viitsi. Näkee oikein puolueetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman on varmasti teettänyt avustajillaan taustatyötä, tietää mistä puhuu. Virta ja Lindman aivan pihalla, länkyttävät yhtä ja samaa mantraa. Eihän se yksi pääskynen kesää tee tässä läpeensä korruptoituneessa maassa ja EU:n taholta meille kaikki sanellaan. Nämä meidän pellehermannit vain leikkivät isoa johtajaa :D

Vierailija
8/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiltä, jotka tekee auttavaa työtä KENTÄLLÄ. Eli ovat kosketuksissa ihmisiin.

Viinereitä syöviä, toimistolla istuvia lobbaajia ei tarvita mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on varmasti teettänyt avustajillaan taustatyötä, tietää mistä puhuu. Virta ja Lindman aivan pihalla, länkyttävät yhtä ja samaa mantraa. Eihän se yksi pääskynen kesää tee tässä läpeensä korruptoituneessa maassa ja EU:n taholta meille kaikki sanellaan. Nämä meidän pellehermannit vain leikkivät isoa johtajaa :D

Avustajillaan taustatyötä? Voin kuvitella ryydmanin avustajat. Tulee mieleen taannoisen MTV ohjelman hahmot Beevis ja Butthead. 

Vierailija
10/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka rinnalla Ryyd on hyvissä ajoin lähtenyt vetämään omaa vaalikampanjaa tällä asialla. Pikku apulaisena se eilinen A-studion teinipoika, joka kaksin käsin väänsi kyyneltä silmästään. Mutta kyllä Suomesta löytyy tarpeeksi monta, jotka nielee tuon teatterin. 

Teinipoika ??  Miko Bergbom on n 30v. Erikoinen käsitys teini-iästä.

Sulla ei ollut hänen puheistaan mitään asiaa, niin tuoko oli ainoa mitä keksit. Jotain olet itsekkin niellyt, kun ei tuon parempaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on varmasti teettänyt avustajillaan taustatyötä, tietää mistä puhuu. Virta ja Lindman aivan pihalla, länkyttävät yhtä ja samaa mantraa. Eihän se yksi pääskynen kesää tee tässä läpeensä korruptoituneessa maassa ja EU:n taholta meille kaikki sanellaan. Nämä meidän pellehermannit vain leikkivät isoa johtajaa :D

Avustajillaan taustatyötä? Voin kuvitella ryydmanin avustajat. Tulee mieleen taannoisen MTV ohjelman hahmot Beevis ja Butthead. 

No kuvaileppa sitten ne avustajat, niin nähdään miten hyvä olet. Nyt äkkiä internetistä katsomaan...hopi hopi

Vierailija
12/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on varmasti teettänyt avustajillaan taustatyötä, tietää mistä puhuu. Virta ja Lindman aivan pihalla, länkyttävät yhtä ja samaa mantraa. Eihän se yksi pääskynen kesää tee tässä läpeensä korruptoituneessa maassa ja EU:n taholta meille kaikki sanellaan. Nämä meidän pellehermannit vain leikkivät isoa johtajaa :D

Avustajillaan taustatyötä? Voin kuvitella ryydmanin avustajat. Tulee mieleen taannoisen MTV ohjelman hahmot Beevis ja Butthead. 

Minä luulin että hän on itse yötä myöten sängyssä ennen nukkumaan menoa käynyt läpi listoja punakynän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka rinnalla Ryyd on hyvissä ajoin lähtenyt vetämään omaa vaalikampanjaa tällä asialla. Pikku apulaisena se eilinen A-studion teinipoika, joka kaksin käsin väänsi kyyneltä silmästään. Mutta kyllä Suomesta löytyy tarpeeksi monta, jotka nielee tuon teatterin. 

Pikku apulaisena , että sellasta analyysiä . Ulkonäön kautta mennään

Vierailija
14/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiltä, jotka tekee auttavaa työtä KENTÄLLÄ. Eli ovat kosketuksissa ihmisiin.

Viinereitä syöviä, toimistolla istuvia lobbaajia ei tarvita mihinkään

Jostain syystä usein kun on säästösyistä irtisanottu, potkut ovat kohdistuneet työtä tekeviin ja asiakkaita kohtaaviin. Mutta hyvä jos nyt on toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niiltä, jotka tekee auttavaa työtä KENTÄLLÄ. Eli ovat kosketuksissa ihmisiin.

Viinereitä syöviä, toimistolla istuvia lobbaajia ei tarvita mihinkään

Tuutte näkemään, että suorittavasta työstä leikataan syksyllä ja ensi kaudella, jos Rydman pääsee päättämään. Nämä Rydmanin PUHEET ja kärkiteot ovat pelkkää populismia ja pientä näpertelyä. Tarvitsemme 10mrd sopeutukset!!

Vierailija
16/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonka rinnalla Ryyd on hyvissä ajoin lähtenyt vetämään omaa vaalikampanjaa tällä asialla. Pikku apulaisena se eilinen A-studion teinipoika, joka kaksin käsin väänsi kyyneltä silmästään. Mutta kyllä Suomesta löytyy tarpeeksi monta, jotka nielee tuon teatterin. 

Teinipoika ??  Miko Bergbom on n 30v. Erikoinen käsitys teini-iästä.

Sulla ei ollut hänen puheistaan mitään asiaa, niin tuoko oli ainoa mitä keksit. Jotain olet itsekkin niellyt, kun ei tuon parempaan pysty.

Ai sorry. Näyttää teiniltä ja puheetkin hiukan semmoisia.

Vierailija
17/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit on ensi huhtikuussa, ja sekä persut että kokoomus alkoivat nyt vetää yhdessä sovittua vaalikampanjaa, minkä teema on: "ei me tuosta toisesta puolueesta oikeasti tykättykään, mitä nyt yhdessä vietiin työntekijöiltä oikeudet ja köyhiltä rahat", ja kyllä tyhmät äänestäjät uskoo taas kerran kaiken.

Vierailija
18/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset halua nähdä. Luulevat, että tässä on jokin ideologioiden taistelu, vaikka kyseessä onkin vain mediapeliä.

Vierailija
19/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos Rydman on oikeastikin isänmaan asialla eikä halua, että yhteiskunta mädänny tuollaiseen tehottomuuteen ja korruptioon.

Vierailija
20/20 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Rydmanhan ei ole sattuneesta syystä sydänystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän