Onko täällä kaikki ihmiset alaluokkaa vai onko myös keskiluokkaisia? Mitä mieltä?
Ainakin tosi monesta viestistä näkyy heti, että ei osata kirjoittaa melkein ollenkaan, ihan omituisia ajatuksia muutenkin. Sitten tyyliin jotakin mies kännäili juhannuksena ja oksensi pusikkoon/anopin kengille. Vai onko nämä jotakin huumoriviestejä vai oikeaa wt elämää?
Kommentit (12)
Suurin osa täällä on alempaa keskiluokkaa. Kannattaa tutustua hyvin yleisiin luokkakeskusteluihin joita täällä käydään
Tarkkaa suhdelukua en tiedä, mutta äänekkäimpien enemmistön räikeänpunaisesta poliittisesta kannasta veikkaisin 70/30 ala-/keskiluokkajakoa.
Itse hilpeästi omistavaan luokkaan kuuluvan valkoinen sivistysihminen.
Uskotko sinä kaikki viestit täällä? Myös provot?
Keskusteluja seuratessa tuntuu, että monilta puuttuu usein sosiaalisia taitoja, keskustelutaitoja, käytöstapoja ja kykyä itsereflektioon. Eriävät mielipiteet otetaan heti henkilökohtaisina hyökkäyksinä, omia näkemyksiä ei juuri kyseenalaisteta, ja keskustelun sijaan keskitytään usein väittelyn voittamiseen ja ilkeilyyn.
Ferrari korjautuksella. Pittää samalla nostattaa maavaraa ei toiminut suomen teillä.
Vierailija kirjoitti:
Ferrari korjautuksella. Pittää samalla nostattaa maavaraa ei toiminut suomen teillä.
Just just 😁
Vierailija kirjoitti:
No jos kysyt, että paljonko rahaa on tilillä, kellään ei ole alle sataatonnia. Joten taitaa olla yläluokan temmellyskenttä tämä 🤭
Rahaketjuihin vastaavat he, joilla sitä rahaa on. Sitä kutsutaan otantaharhaksi.
Sinä ainakaan et kouluja kovin pitkälle ole käynyt jos tätä et ymmärrä.
Tää palsta on vähän kuin vessa: Täällä käyvät kaikki. Eli porukkaa löytyy aivan laidasta laitaan. Ja kirjoitukset kuin vessan seinä: kaikkea löytyy. (Olen tavannut muutaman täältä livenä vuosien varrella, joten tiedän, että täältä löytyy yllättävääkin porukkaa.)
Eri ihmiset myös osallistuvat eri aiheiden keskusteluihin, joten jonkun aiheen seuraaminen ei vielä kerro mitään kaikista täällä käyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kysyt, että paljonko rahaa on tilillä, kellään ei ole alle sataatonnia. Joten taitaa olla yläluokan temmellyskenttä tämä 🤭
Rahaketjuihin vastaavat he, joilla sitä rahaa on. Sitä kutsutaan otantaharhaksi.
Sinä ainakaan et kouluja kovin pitkälle ole käynyt jos tätä et ymmärrä.
Tämä. Köyhäilyketjuihin taas vastaavat he, joilla rahaa ei ole. Köyhäilyketjut ovat säännöstään pidempiä kuin rikkaiden ketjut.
Tämä on intin tapaan läpileikkaus Suomesta. Löytyy keskiluokkaa ja alempia sosiaaliluokkia. Olenkin ulkomaalaisille tutuille sanonut, että jos haluaa saada oikean rehellisen käsityksen suomalaisista, kannattaa tutustua tähän palstaan.
No jos kysyt, että paljonko rahaa on tilillä, kellään ei ole alle sataatonnia. Joten taitaa olla yläluokan temmellyskenttä tämä 🤭