Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri kengät joita

Vierailija
25.06.2026 |

Ilmankin olisin "kengissä pysynyt", mutta koska miettinyt noita tässä värissä jo viimevuonna ja olemassaolevat niin pirun hyvät jalassa niin annoin mieliteolle periksi, 130€ meni sinne.

Olemassaolevat on nudebeigeä mokkanahkaa, nyt tilaamani mustaa nahkaa. Kesäkäyttöön, ihanat, todella hyvät jalassa. 

Plaah, ostanut lähiaikoina muutakin, nyt loppuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan hyviä😄

Vierailija
2/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?

Gaborilta eräät sandaalit joissa yhdistyy sellainen tykkäämäni "rouheus" silmääni (mm DrMartensin, Pavementin ja Vagabondin maiharit lemppareitani) muutenkin miellyttävään ulkoasuun ja materiaalina niin sisä kuin ulkopuolelta nahka jota arvostan kengissä. Ovat todella hyvät pitää ja nyt kun nappasin ne myös mustana niin sain ihanuudet joihin enemmän yhdisteltävyyttä mitä tulee hameisiini/mekkoihini.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän