Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi arkkitehdit eivät ole onnistuneet ajamaan elementtitaloihin putoavia pahvisia seinäelementtejä?

Vierailija
25.06.2026 |

Jos erehdyt nojaamaan suihkussa seinään, pahviseinä pettää ja putoat kadulle. Lasiparvekkeet, hometaloja tuottavat tasakatot, piilosokkelit jne ovat kaikki pelkästään näön vuoksi kehiteltyjä arkkitehtien aivopieruja. Olisi oikeus ja kohtuus, että myös seinät putoilisivat. Onhan sentään jo kokolasisia eteläseiniäkin. Ja parvekeremonteissä ajetaan väkisin myös lasisia ovia, jotta kesällä varmasti olisi sisällä mahdollisimman kuuma. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä putoavia seiniä jo olemassa, vaikka eivät ole pahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän