Lue keskustelun säännöt.
On kovin viileät kelit kesäksi:(
25.06.2026 |
Yölläkin hallaa etelää myöten. Myös täällä kylmä yö....ihan vilunväristyksiä käy......
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuuluu sanoa säät, kelistä puhutaan esim. autoilussa ja hiihdossa.
Nyt on just hyvä. Pysyisipä tällaisena koko kesä.
Tuli tuosta tarinasta mieleen omat kouluajat.
Kävelin luokkani kanssa metsäretkellä, ja kulkiessamme sähköaseman ohi opettaja sanoi ihan naama peruslukemilla:
"Ja tuossa on muuntoasema"
Oikeastihan kyseessä on vain normaali erotinasema, jossa erotetaan 110 kV lähtö maakaapeliin. Repesin kyllä totaalisesti, kun opettaja "ylensi" sen yhtäkkiä erotinasemasta muuntoasemaksi.
Olen niin kade ranskassa olevia kohtaan. Tulisipa tännekin kesäsää.