Lue keskustelun säännöt.
Miksi arkkitehdit eivät ole onnistuneet ajamaan elementtitaloihin putoavia pahvisia seinäelementtejä?
25.06.2026 |
Jos erehdyt nojaamaan suihkussa seinään, pahviseinä pettää ja putoat kadulle. Lasiparvekkeet, hometaloja tuottavat tasakatot, piilosokkelit jne ovat kaikki pelkästään näön vuoksi kehiteltyjä arkkitehtien aivopieruja. Olisi oikeus ja kohtuus, että myös seinät putoilisivat. Onhan sentään jo kokolasisia eteläseiniäkin. Ja parvekeremonteissä ajetaan väkisin myös lasisia ovia, jotta kesällä varmasti olisi sisällä mahdollisimman kuuma.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan niitä putoavia seiniä jo olemassa, vaikka eivät ole pahvia.