Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä "hevosenlihaskandaalin"?

Vierailija
25.06.2026 |

Veti Ikeakin lihapullat myynnistä. En ymmärtänyt sitä paniikkia alkuunkaan. Ei itseä haittaisi syödä mureketta, vaikka siihen olisi vähän heppaa sekaan heitettykin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Mutta noin pääsääntöisesti on hyvä, että sivistysvaltiossa ihmisille ei syötetä ruokaa jonka sekaan on heitetty mitä milloinkin, vaan ruokaa josta tiedetään mitä se sisältää.

Vierailija
2/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Romanialaista hevosenlihaahan se oli, nami nami. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittien takia tuli paniikki. Siellä on hevosenliha täydellinen tabu. Monessa maassahan hevosia kasvatetaan ihan teollisessa lihantuotannossa, Suomi ei kuulu niihin, mutta täälläkin hevosta syödään. 

Vierailija
4/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista,  mutta hevosenliha on hyvää.

Vierailija
5/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä sitä, että siinä on jotain väärää, kun myydään elintarviketta jonain toisena? Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan