Lue keskustelun säännöt.
Muistatko vielä "hevosenlihaskandaalin"?
25.06.2026 |
Veti Ikeakin lihapullat myynnistä. En ymmärtänyt sitä paniikkia alkuunkaan. Ei itseä haittaisi syödä mureketta, vaikka siihen olisi vähän heppaa sekaan heitettykin.
Kommentit (5)
Muistan. Romanialaista hevosenlihaahan se oli, nami nami.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Brittien takia tuli paniikki. Siellä on hevosenliha täydellinen tabu. Monessa maassahan hevosia kasvatetaan ihan teollisessa lihantuotannossa, Suomi ei kuulu niihin, mutta täälläkin hevosta syödään.
En muista, mutta hevosenliha on hyvää.
Et ymmärrä sitä, että siinä on jotain väärää, kun myydään elintarviketta jonain toisena? Ok.
En muista. Mutta noin pääsääntöisesti on hyvä, että sivistysvaltiossa ihmisille ei syötetä ruokaa jonka sekaan on heitetty mitä milloinkin, vaan ruokaa josta tiedetään mitä se sisältää.