Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, jos mies pitää itsestäänselvyytenä?

Vierailija
24.06.2026 |

Mitä tehdä siinä tapauksessa, mikä oikeasti toimii?

Olemmr olleet naimisissa 15 vuotta ja olen huomannut tämän jo jonkin aikaa. Mies ei enää arvosta, ei panosta suhteeseen mitenkään ja pitää minua itsestäänselvyytenä.

Olen ottanut tuntemukseni puheeksi, mutta se ei ole auttanut mitään. Tarvitaan ilmeisesti jotain tekoja, että mies havahtuisi. Mutta mitä tekoja? Mitä suosittelette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde muutaman kuukauden lomalle. 

Vierailija
2/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi. Jos ei mies silti tajua, anna olla ja keskity vielä enemmän omaan elämääsi. Huomaat lopulta ettet menetä oikeastaan mitään, vaikka mies jäisikin. Mies joka välittää, ei pidä naistaan itsestään selvyytenä. Sama pätee tietysti naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido mies sänkyyn,raiskaa lannedildolla muutama tunti!potki pallit,helliksi!sit pistät siveysvyöhön ja, pidät lukittuna muutaman viikon! Niin eiköhän homma muutu! Ja jos ei työnnä löylykauha hanuriin👍

Vierailija
4/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Pariterapia. Joku ulkomaanmatkainto.

Vierailija
5/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron.

Vierailija
6/6 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aikaisempi esitys, että lähde matkalle jonnekin vähän kauemmas (Euroopan ulkpuolelle) ja tarpeeksi pitkäksi aikaa on hyvä, jos sun rahatilanteesi sallii. Älä neuvottele siitä puolisosi kanssa, vaan suunnittele ja lähde. Minne? No vaikka Sri Lankaan, Kamboidzaan, Laosiin, Ugandaan, Keniaan tai Ruandaan. - Kaikki kiinnostavia, kivoja ja aika turvallisia maita.