Kokoomus-/Persuhallituksen slogan "työ vapauttaa"
Muistatteko millä saksalaisella puolueella oli aikoinaan tuo sama slogan?
Kommentit (9)
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
Vierailija kirjoitti:
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
En, mutta pidän vaarallisena ja pahaenteisenä jos poliittinen puolue käyttää sitä johtoajatuksenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
En, mutta pidän vaarallisena ja pahaenteisenä jos poliittinen puolue käyttää sitä johtoajatuksenaan.
Eivätpä taida pitää. Monta työpaikkaa ovat muka onnistuneet luomaan?
Vierailija kirjoitti:
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
Olen eri, mutta olemme siirtyneet peruuttamattomasti aikaan, jossa palkkatöitä ei riitä kaikille. Työttömien syyllistäminen ja hyppyyttäminen eivät ratkaise sitä ongelmaa.
Onhan työ vapauttanut monet työttömiksi ihan perskokkareiden päätösten takia
Vierailija kirjoitti:
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
On. Vassarille ei työt maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on hyväksi ihmiselle. Onko ap eri mieltä vai?
En, mutta pidän vaarallisena ja pahaenteisenä jos poliittinen puolue käyttää sitä johtoajatuksenaan.
Eivätpä taida pitää. Monta työpaikkaa ovat muka onnistuneet luomaan?
Mutta puheissaan ovat tuota hokeneet tuolla eduskunnassa jo yli 3 vuotta.
Olen itse onlyfans influensseri.
- AP
Työ pitää terveenä