Lue keskustelun säännöt.
Lähteekö kierrätyskeskukselta tuet pois ?
Kommentit (10)
Johtoryhmä on niin valtava, että 75 prosenttia voi vähentää ja kukaan ei huomaa mitään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomen pahin suojatyö paikka pomoille asiantuntijoille
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että lähtee. Samalle viivalle muiden yrittäjien kanssa.
Mitä enemmän kuulen suomalaisen yrittäjän kommentteja, sitä vähemmän haluan ostaa heidän palvelujaan tai tuotteitaan. Onneks on nettikaupat ulkomailla.
Golfliitolta ja kierrätyskeskukselta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki pois tältä firmalta 💪. Toimitusjohtaja tienaa enemmän kun pääministeri ja veronmaksajat maksaa tän lystin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kamalia ihmisiä töissä tuolla toimihenkilöissä.
Nehän pyörii 9€ työttömiltä joka viedään tammikuussa pois.
Hei hei kierrätys ja SER-purku.
Toivon, että lähtee. Samalle viivalle muiden yrittäjien kanssa.