Suomessa yli 660000 vieraskielistä ja ennätystyöttömyys. Sattumaa?
Aiheesta keskustelu luonnollisesti kielletty maassamme.
Kommentit (15)
Ulkomaalaisten työttömien työnhakijoiden osuus ulkomaisesta työvoimasta oli 27,7 prosenttia.
Mitä enemmän ma mutetaan, sitä nopeammin Suomi tuhoutuu. Mutta sehän onkin vasemmistopuolueiden ja kokoomuksen tavoite.
Ap n mielestä vauvapalsta on koko Suomi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ma mutetaan, sitä nopeammin Suomi tuhoutuu. Mutta sehän onkin vasemmistopuolueiden ja kokoomuksen tavoite.
Vielä muutama vuosi niin se on goodbye konkka-Suomi. Onneksi Petskun hallitus opetti myös ettei kannata turhaan tuhlata Suomessa
Kela kiinni niin työttömät elukat painuvat hiiteen Suomesta. Puoli miljoonaa hyödytöntä elättiä kun muuttaa maasta niin Suomi on taas hyvä maa elää.
Olisiko aika leikata sosiaalitukia ihan roimasti niin loppuu vetovoimatekijät työtä välttelviiltä laiskreilta
Vtun työttömät minkä teitte. Mikä teitä oikein viiraa kun ei kiinnosta työnteko pätkän vertaa.
Vieraskieliset on otettu tänne korkean syntyvyyden takia. Väestörakenne on sellainen, että se edellyttää maahanmuuttoa, muuten luottoluokituksemme on pian B- ja se tarkoittaa, ettemme selviä valtionveloistamme.
Luottoluokitus vaikuttaa valtionlainojen korkoihin. Syntyvyys lähti laskuun 70-luvulla.
Suomi oli ja on vieläkin maailman SOS,tmsto kaikki sen tietää.On ihmisiä jotka ei ikinä ole tehnyt päivääkään työtä tai hyvin vähän.Elävöt sos.tuilla.Sitten moni matkustaa kotiinsa,vaikka pakolaisina Suomeen tullut.Tämä.on totta!ei mitään rasismia.Toki jokainen mekin suomen kansal.saadaan matkustaa minne halutaan .
Vierailija kirjoitti:
Suomi oli ja on vieläkin maailman SOS,tmsto kaikki sen tietää.On ihmisiä jotka ei ikinä ole tehnyt päivääkään työtä tai hyvin vähän.Elävöt sos.tuilla.Sitten moni matkustaa kotiinsa,vaikka pakolaisina Suomeen tullut.Tämä.on totta!ei mitään rasismia.Toki jokainen mekin suomen kansal.saadaan matkustaa minne halutaan .
jos tämä persujen mantra pitää paikkansa niin miksi persut eivät ole asialle mitään tehneet
Minulla on sellainen teoria, että vieraskieliset aloittivat talvisodan!
Vierailija kirjoitti:
ja persut hallituksessa...
No tavallaan on persujen vika. Edelliset hallitukset haali tänne porukkaa, joka päätti jäädä toimeentulotuelle makoilemaan eivätkä olleet edes työttöminä työnhakijoina tilastoissa. Persut teki muutoksen, että jos ei ole työnhakijana niin toimeentulotuesta leikataan. Tämä sai kaikki ilmoittautumaan työnhakijoiksi, joten tilastollisesti työttömien määrä näyttäisi kasvavan.
vain teoria...