Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työhakemuksiin ei vastata?

Vierailija
24.06.2026 |

Tätä moni ammattitaitoinen ihminen ihmettelee. On käyty työnhakuvalmennukset ja opeteltu tekemään viimeisen päälle hieno CV ja työhakemus. Valmentaja on oikein kehunut, kuinka sillä varmasti saa töitä.

Ja ei edes haastatteluun pääse.

Missä vika?

No juuri siinä. Se CV ja hakemus ovat "liian hienot". Niissä on muotoiluja, kuvia, erikoismerkkejä, erikoisfontteja yms. joiden vuoksi rekrytoijien esivalintaohjelmistot näkevät nämä dokumentit tyhjinä tiedostoina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteleekö joku työhakemuksia. Ei jaksa, kyllä ne soittelee sitten jos haluavat työntekijän. Keskityn elämän nauttimiseen ja tekemään kivoja asioita enkä mieti yhtään työnhakemista.

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin naiset eivät vastaa: ei siitä mitään palkintoa saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan työnhakemukseen vain nimen, ammatin ja numeron. Mitään muuta siihen ei tarvii laittaa.

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan työnhakemukseen vain nimen, ammatin ja numeron. Mitään muuta siihen ei tarvii laittaa.

Laittaa pelkän iän. Roskiin menee jo sen perusteella, vaikka olisi Nasan raketti-insinööri.

 

M56