Minkälainen mekko mummolle?
Menossa 50-vuotispäiville " ylemmän sosiaaliluokan" isolle vastaanotolle.
Kukkamekko, tumma jakkupuku, joku muu? Mummolla on kotoinen olo vain pitkissä housuissa.
Kommentit (18)
Tietenkin housupuku. Laita vaikka korkkarit sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
https://balmuir.fi/p/cher-long-shirt-90612551po-055-dust?color=drift-wo…
Ei ole mummon makuun. Mummo on lyhyt ja "tanakka." Lue lihavahko.
Mekko! Ei liian ohuet olkaimet, etteivät kiristä. Ainakin pienet hihat. Ei saa kiristää rintojen kohdalta, siitä alaspäin hieman a-linjaa. Kukallinen voi mekko olla, muttei mielestäni liian kirjava.
https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/onko-o-vartalotyyppi-eli-omenavartalo-…
Onko sinulla O-vartalotyyppi eli omenavartalo? Näin korostat vaatteilla parhaita puoliasi
Onko vastaanotto päivällä vai illalla, vapaaseen aikaan vai tiettyyn alkamisaikaan ilmoitettuna?
Olette ihania ja ymmärtäväisiä
Sanoo 85v.palsta-mamma
Tässä on myös hyviä vinkkejä, katso sivulta jatkolinkit eri vartalotyypeille:
https://dresslikemarie.com/fi/blogi/pukeutuminen-vartalotyypin-mukaan/
Ei mekkoa jos ei muutenkaan käytä niitä. Housut tietenkin. Myyjä auttaa.
Ei kukaan käytä kesällä tummaa jakkupukua. Mummo laittaa kukkamekon.
Vierailija kirjoitti:
Onko vastaanotto päivällä vai illalla, vapaaseen aikaan vai tiettyyn alkamisaikaan ilmoitettuna?
Myöhäisiltapäivällä jatkuen ohjelmilla myöhäiseen iltaan.
Jos viihdyt housuissa eikä mekko tunnu omalta, niin laita housut ja juhlava yläosa.
Tämä nauru lateksimekolle. Vanha lihava mummo🤣
Kyllä nainen voi pukeutua erittäinkin juhlavasti niin, että asussa on pitkät housut. Voit valita vaikkapa juhlavaa materiaalia olevan kaksi- tai kolmeosaisen asun. Aika, paikka ja oma makusi kertovat värin ja kuvioinnin.
Mene Marimekkoon, siellä on mummoille sopivat mekot.