Lue keskustelun säännöt.
Jos saan kaksi kertaa viikossa 1250e nettona, onko se hyvä palkka
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saan Kelasta tukina saman verran joten ei.
Siis noin vähän ? Kyllä tuolla selviää kun jättää turhat pois ja ei syö ulkona/tilaa
No onpa taas hassun hauska aloitus. Joo, noin 10 000 euron kuukausipalkka on tosi pas*a. Noin, ole hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Saan Kelasta tukina saman verran joten ei.
Kymppitonnin nettona kuussa Kelasta? Juu, juu..
Muista että joudut kiristyttämään anusta säännöllisesti ja leikkauksen jälkeen olet ilman ansioita vähintään 3kk toipumisajan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anteeksi anteeksi! Tarkoitin KAKSI KERTAA KUUSSA nettoa 1250!!!! Siis nettoa kuussa 2500,- euroa. Hyvä vai ei?
Kertaa neljä