Olen normaaliseksuaalinen
En ole demi-, fray- tai muu höpöhöpöseksuaalinen. Olen normaaliseksuaalinen - ja ylpeä siitä!
Kommentit (14)
Onneksi olkoon ap. Maailma on siis suunniteltu sinua varten, ole tyytyväinen.
OK,. kiva. elämä on varmaan helpompaa kun on niinkuin useimmat muutkin.
Ja kuten tiedät, omaa seksuaalisuutta on vaikea muuttaa. Et voisi ruveta homoksi, bi-ksi, transsukupuoliseksi tai vaikka dominoivaksi vaikka kuinka haluaisit, ei edes puolison mieliksi?
Aivan.
Niin minäkin. Mutta nähtävästi se on jotenkin väärin nykyään olla normaali tavis seksin saralla. Jonkun asteen pervo pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Friikki! Nykyään pitää olla joku ennen vanhaan erikoiseksi luokiteltu, muuten olet epänormaali. T: vihervassari
Miten voit tehdä someen profiilin jos sulla ei trendikkäästi lue siellä demi transmasc aroace 🏳🌈🏳
Itsekin koen olevani ihan normaaliseksuaalinen. Menee yhdenyönjutut ja perinteinen parisuhdeseksi, välillä on ok kokeilla jotain kinkympaa, mutta vanilja on jees, kumppanit pääasiassa eri sukupuolta, mutta kokeilujakin on tullut tehtyä jne.
Pitää tehdä lippu ja pyhittää kuukausi heteroille.
Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.
Vierailija kirjoitti:
Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.
Ei pidä paikkaansa. Seksuaalisuuteni on normaalisti jakautunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Mutta nähtävästi se on jotenkin väärin nykyään olla normaali tavis seksin saralla. Jonkun asteen pervo pitää olla.
Ihan vain kiinnostuneena kysyn, että mistä noin päättelet? Minäkin olen hetero, mutta ei minulla ole sellaista tunnetta, että se olisi ikäänkuin väärin, kun en ole kyllä ikinä mistään bongannut siitä uutisointia tai juttuja. Taidat vai päätellä omassa päässä asioita rivien välistä? Ja en koe itseäni millään tavalla sorretuksi, jos joku muut on homo, trans tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ap. Maailma on siis suunniteltu sinua varten, ole tyytyväinen.
Ei maailmaa ole miksikään suunniteltu. Eikä mikään oikeastaan estä variaatioitakaan tuosta.
Porukka on vaan oppinut että uhriutumalla joku typerä poliitikko kaataa lisää rahaa ja toivoo että valitus loppuu edes hetkeksi. Kuten näemme, se vaan kovenee kun seuraavaksi halutaan vielä enemmän rahaa eli valitetaan ja uhriudutaan vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.
Ei pidä paikkaansa. Seksuaalisuuteni on normaalisti jakautunut.
Tilastonus....ja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittelee sun normaalisi?
Minä. Minä määrittelen. Ja normaalijakauma.
Friikki! Nykyään pitää olla joku ennen vanhaan erikoiseksi luokiteltu, muuten olet epänormaali. T: vihervassari