Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen normaaliseksuaalinen

Vierailija
24.06.2026 |

En ole demi-, fray- tai muu höpöhöpöseksuaalinen. Olen normaaliseksuaalinen - ja ylpeä siitä!

 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki! Nykyään pitää olla joku ennen vanhaan erikoiseksi luokiteltu, muuten olet epänormaali. T: vihervassari

Vierailija
2/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap. Maailma on siis suunniteltu sinua varten, ole tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK,. kiva. elämä on varmaan helpompaa kun on niinkuin useimmat muutkin. 

 

Ja kuten tiedät, omaa seksuaalisuutta on vaikea muuttaa. Et voisi ruveta homoksi, bi-ksi, transsukupuoliseksi tai vaikka dominoivaksi vaikka kuinka haluaisit, ei edes puolison mieliksi? 

 

Aivan. 

Vierailija
4/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Mutta nähtävästi se on jotenkin väärin nykyään olla normaali tavis seksin saralla. Jonkun asteen pervo pitää olla. 

Vierailija
5/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friikki! Nykyään pitää olla joku ennen vanhaan erikoiseksi luokiteltu, muuten olet epänormaali. T: vihervassari

Miten voit tehdä someen profiilin jos sulla ei trendikkäästi lue siellä demi transmasc aroace 🏳‍🌈🏳‍

Vierailija
6/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koen olevani ihan normaaliseksuaalinen. Menee yhdenyönjutut ja perinteinen parisuhdeseksi, välillä on ok kokeilla jotain kinkympaa, mutta vanilja on jees, kumppanit pääasiassa eri sukupuolta, mutta kokeilujakin on tullut tehtyä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä lippu ja pyhittää kuukausi heteroille.

Vierailija
8/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.

Ei pidä paikkaansa. Seksuaalisuuteni on normaalisti jakautunut.

Vierailija
10/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Mutta nähtävästi se on jotenkin väärin nykyään olla normaali tavis seksin saralla. Jonkun asteen pervo pitää olla. 

Ihan vain kiinnostuneena kysyn, että mistä noin päättelet? Minäkin olen hetero, mutta ei minulla ole sellaista tunnetta, että se olisi ikäänkuin väärin, kun en ole kyllä ikinä mistään bongannut siitä uutisointia tai juttuja. Taidat vai päätellä omassa päässä asioita rivien välistä? Ja en koe itseäni millään tavalla sorretuksi, jos joku muut on homo, trans tai jotain muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittelee sun normaalisi?

Vierailija
12/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ap. Maailma on siis suunniteltu sinua varten, ole tyytyväinen.

Ei maailmaa ole miksikään suunniteltu. Eikä mikään oikeastaan estä variaatioitakaan tuosta.

Porukka on vaan oppinut että uhriutumalla joku typerä poliitikko kaataa lisää rahaa ja toivoo että valitus loppuu edes hetkeksi. Kuten näemme, se vaan kovenee kun seuraavaksi halutaan vielä enemmän rahaa eli valitetaan ja uhriudutaan vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kateetit ja hypotenuusat? Salaa kuitenkin niitä himoitset.

Ei pidä paikkaansa. Seksuaalisuuteni on normaalisti jakautunut.

Tilastonus....ja?

Vierailija
14/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee sun normaalisi?

Minä. Minä määrittelen. Ja normaalijakauma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi