Lue keskustelun säännöt.
Onpa täällä paljon Rycciä...
24.06.2026 |
Spämmäämässä vuosia täällä pyörineitä copypaste heittojaan Rydmanin puolesta..
Kommentit (6)
Jaa, en minä näe mitään venäläisiä missään. Vain ihmisiä jotka haluavat keskustella ja heitä jotka haastavat täällä riitaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Putinisti-Putkosen MV-lehti on kovasti tykännyt Rydmanin kirjoituksista vuosien varrella.
Nämä totuus on jossain välissä mutku usa -tyypit on kyllä ihan selkeitä tapauksia. Eivätkä opi millään. Tyyli paljastaa.
Ap on vainoharhainen Mitä helvettiä rysssät tekisi jollain hikisellä vauvapalstalla ?
Yritä nyt päästä elämässäsi eteenpäin sinäkin poloinen.