Lue keskustelun säännöt.
Turun keskustan "roskakaupat"
24.06.2026 |
Koulukadun entiselle ABC:lle avattiin taas yksi Aasiamarket. Näitähän on keskusta jo täynnä. Ja aina tuntuu olevan hygieniassa ja huoltamisessa puutteita. On partureita, lähi-idän vaatekauppoja, Rakkauden tuoksut, Arabia deli.... Onko näille oikeasti kysyntää? Nuo liiketilojen vuokrathan ovat ihan hirvittäviä. Jotenkin kummallinen koko keskusta nykyään.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakkoko sieltä raakaa lihaa on ostaa kos hygienia huolettaa?
Itse ostan mausteita yms.
Pakko niillä on olla kysyntää, koska noissa keskustan tiloissa on varmasti aika kohtuuttomat vuokrat ja niitä ei makseta ihan vaan muutamalla asiakkaalla.