Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pilattiin yksi suomalainen lupaava urheilija.

Vierailija
24.06.2026 |

Saga Vannisella on rikki olkapää ja nilkka.

Mitäköhän niiden valmentajien päässä liikkuu kun harjoitellaan kipua vastaan. 

Jos tuntuu kipua, vähääkään, ei saa rasittaa kipeää paikkaa.

Nytkin kuulemma olkapää on jo vuoden vaivannut ja silti heitellään keihästä ja kilpaillaan.

Ei se Erki Nool tainnut ihan fiksuin jätkä ollakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäätä vaikea saada kuntoon jos sen rikkoo. 

Vierailija
2/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vanhana urheilijana tiedän että parempi treenata liian vähän kuin liikaa. 

Kun ollaan ylirasituksen puolella, ei maistu treeni, ruoka eikä oikein mikään. Se vaikuttaa ihan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapäätä vaikea saada kuntoon jos sen rikkoo. 

Ja sitä varoo aina alitajuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme